25 nov 2013, 07:25
RockMedØerne skrev:Kaspergb skrev:Jeg tror funktionen heder CINEMA BLACK. Findes både i F7005 og F8005.Bent der er ikke kun designet der er forskellen på disse 2 modeller, det er 2 forskellige paneler og f8005 kan lave ca 10-20% bedre sort. Det er rigtigt at de tidligere modeller har haft det samme panel men ikke i år.Er nu ikke helt uenig med kaspergb, men det kan jo være jeg ikke er helt godt bekendt med F7005 serienEr ganske givet helt det samme panel der anvendes i de to modeller (F7005 og F8005) men er der ikke noget med at der i F8005 modellen er tilføjet en sort bjælke via elektronikken, der hvor billedet ikke helt fylder panelet ud - gør at billedet samlet fremstår mere sort end det gør ellers og at fænomenet backlight bleeding næsten er elimineret i forbindelse med film kigning og lign. - fungerer ialtfald sådan på mit F8005 og gør at man ikke føler sig generet af evt. Backlight bleeding
Om det samme gælder for F7005 modellen er jeg dog ikke helt inde i, men det må F7005 brugere jo så kunne svare på