Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hajric skrev:
Sploink skrev:Fik også bestilt et 55" i Expert. De siger at foden er ikke monteret, den ligger bare i kassen :)
Har du måske fået yderligere forklaring på hvad forskellen mellem F8505 og F8005 er der hvor du har købt den, udover det der er nævnt i tråden her ?
Det er kun designet. Er eller identisk med 8005 :)
Jeg har netop købt dette tv i expert for 1 time siden. Det var det sidste 55" de havde tilbage. Faktisk fik jeg det som stod i butikken. 46" var også udsolgt.

Prisen var 12999 kr. Så jeg lavede et rentefrit lån. (Som de har lige nu) 650 kr./md i 20 md. Og skal først betale første gang den 1 nov.

mig og sælgerne stod og snakkede cirka 20 min. Og han fortalte at den eneste forskel på dette og f8005 er designet. Og at dette kan man max få i 55" mens f8005 kan også fås i 65" og 75" Ellers er alt ens.

Man kan også få dette design i en plasma udgave. Man kan kende forskel på at foden er sort. På LED udgaven er den sølv.

foden sidder ikke på. Det kan jeg sige med sikkerhed da foden ligger løst på mit bord lige nu.

55" f8005 kan man købe for 13999 kr. Elgiganten. Så i teorien har jeg kun sparet 1000 kr. Selvom de påstår man spare 7000 kr. Ja f8505 koster som de billigste 18499 kr hos wupti. Men når det er det samme tv så det jo et fedt.
Boomber skrev:55" f8005 kan man købe for 13999 kr. i Elgiganten. Så i teorien har jeg kun sparet 1000 kr. Selvom de påstår man spare 7000 kr. Ja f8505 koster som de billigste 18499 kr hos wupti. Men når det er det samme tv så det jo et fedt.
Der var vel ingen, der tvang dig til at købe skærmen (hos Expert)? O_O
Næ..eller hvad mener du engtligt med det? Hehe. Tvunget?

Jeg konstatere bare priserne. Der er åbenbart en stor prisforskel på f8005 og f8505 men ingen synderlig forskel på varen.

Jeg sku ligeglad hvor jeg køber ind henne. Nu ligger der tilfældigvis en expert lige i nærheden. Og elgiganten har vi ikke. Også kunne jeg få det kanon gode lån.
Non-Desperado skrev:Det var da heldigt, at du overhovedet fik ét. Jeg bestilte online i søndags, fik en ordrebekræftelse mandag formiddag, og fandt i dag ud af at de har solgt for mange online, så det bliver nok en kold dag i Helvede, før der står et F8505 i 55" i min stue.
Jeg håber for dig det lykkedes i sidste ende og få et, men man må sige, jeg forstår ikke hvordan et tv som i deres reklameblad annonceres som et køtilbud, kan bestilles online. Tror det er der den knækker.
Non-Desperado skrev:Det var da heldigt, at du overhovedet fik ét. Jeg bestilte online i søndags, fik en ordrebekræftelse mandag formiddag, og fandt i dag ud af at de har solgt for mange online, så det bliver nok en kold dag i Helvede, før der står et F8505 i 55" i min stue.
Ej øv. Det var da mega surt. I sær når du var i så god tid. :( håber du finder du finder et nyt tilbud en dag. :)

nu skal det lige sige jeg fik det aller sidste i butikken som stod til udstilling i butikken. Men det havde kun stået til udstilling siden i mandags. :)

Uden at gøre dig al for misundelig så kan jeg bare sige det er et fantastisk tv. Efter jeg fik kalibreret det. (Jeg brugte testen fra f8005 her fra flatpanels) står billedet bare SÅ flot. Prøvede lige hobbiten i 2D og tron i 3D. Wow siger jeg bare.

så håber du får fingre i et. For der er noget at glæde dig til. :)
Non-Desperado det er lidt underligt at du ikke kunne få et tv. Jeg bestilte først mit Mandag morgen og min ordre gik igennem. men det undrede også mig en del at man kunne bestille et "kø tilbud" på nettet.