Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dk9000
Okay....

så lad os lige tage den virkelige verden i bruge...

Lad os vælge det vi alle KENDER... NYHEDERNE på tv2/dr1 eller what ever..

Nå men nu stiller jeg det meget ENKELT op for dig...

En mand dør.. det er aldrig sket før... Det er åbenbart en NYHED...

2 dage går... en anden mand er død... det er ikke en nyhed... for det er jo set før.

Det du sidder og siger er at man ikke må bruge gammel teknik i et nyt produkt for ellers er det ikke en nyhed?

WTF.... Så det vil sige at alle de pcer der bliver solgt med x86 arkitektur ikke er en nyhed... altså det har jo eksisteret i ret lang tid og det er stadig den samme arkitektur man udvikler på idag...

Hvis det er den verden du vil leve i, skal du vente MEGET LÆNGE imellem hver NYHED..

Godnat og Sov godt.
Af Daniel Buje
Det lyder virkelig som det er en sur gammel mand der har lavet denne tråd.

Jeg tror 99/100 kan se din pointe, men er uenige i din påstand da det virkelig eren omgang flueknepperi.

I din verden er en nyhed, noget der aldrig er set før.

DENNE TRÅD ER HERMED LUKKET (lol)
Af allo
dk9000:
det var da godt nok et vold dårligt eks.
for det bliver altid en nyhed hvis X dør...- en nyhed/noget man aldrig havde set/læst om før (unaset hvor mange mennesker dør hver dag så er det altid en nyhed når det sker for et bestemt menneske) - for han/hun døde lige som for første gang...- havde han/hun gjort det før så ville det ikke være en nyhed som sådan ;)

en del tror stadigvæk på det der står med blokbogstaver uden at være i stand til at kunne forstå hvad det med småt betyder (og at det også skal læses - for det får de ikke at vide af Hr. og Fru Føtex/Bilka/Elgiganten m.m.)

jeg forstår godt at I synes at det jeg siger er 'flueknepperi' m.m. (fair nok...) men det jeg ikke forstår det er at I ikke kan se forskellen på en 'nyhed' og snu forretning/reklame men ok - fred være med det...- jeg ser på det på min måde - I på Jeres og that's it...