Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrJakel
Så er lagerstatus ændret fra 50+ til 5+, så det er nok ved at være sidste chance :-)
Af kronholm
så købte jeg også et... Håber det er bedre mht. plasma-støj end de 2 ST50'ere jeg havde hjemme. Ellers er det sgu nok det sidste tv jeg køber fra panasonic.

så prisfornuften sejrede.... I første omgang! man kan vel atid smide sådan et bette 50" ind i soveværelset.
Af LasseVP
Det er sgu fristende!

Har pt et ældre Panasonic 42" X10, som jeg er ganske tilfreds med. Hvor meget bedre er GT50 - værd at skifte ud med?

Som relativ fattig studerende ;)
Af BrianH
LasseVP skrev:Det er sgu fristende!

Har pt et ældre Panasonic 42" X10, som jeg er ganske tilfreds med. Hvor meget bedre er GT50 - værd at skifte ud med?

Som relativ fattig studerende ;)
Lad dig ikke friste af alle de Elgigantmedarbejdere der skriver og lokker i forumet her :)
Det ER et godt tilbud, men med elektronik er der intet tilbud der ikke bliver overgået kort tid efter. Så selvom det er billigt nu, handler det alligevel om behov
Af Hjarsen
Hahahah :)

Hvis man arbejdede i el giganten tror jeg man var pænt ligeglad når man ikke selv tjener på det..

Men korrekt det handler om behov. :) men har selv 42 X10 model nu.. Tænkte det skal udskiftes!! Gider ikke give det dobbelte for et Samsung eller lign der er 5" større.. :)

Så til prisen finder du nok ik noget bedre det næste halve år hvis ik næste år..
Af hkima
Vil godt lige pointere at jeg ABSOLUT INTET har med Elgiganten at gøre, nærmere tværtimod. Jeg synes bare det var et godt tilbud som jeg ville dele med andre.
Af LasseVP
Jeg er hvert fald fristet. Uanset butik. Det er så afgjort et godt tilbud, så vidt jeg kan vurderer.

Spørgsmålet var mere henvendt om 50" >> 42" at det er en opgradering værd, eller man burde slå kold vand i blodet.
Af lgowner
BrianH skrev:Så selvom det er billigt nu, handler det alligevel om behov
det er helt sikkert ikke behovet som vægter. når folk spørger om det er det rigtige valg og når de ser mange andre hoppe ind og købe så er det jo næsten gruppe psykologi og det betyder man er fælles om initiativet og derved vægtes fællesskabet og effektet af det mere end det egentlige behov som måske slet ikke er der men klart altid kan fornyes.
Af S.G
Der fleste 2012 modeller er vel ved at være udsolgte.
Så lignende tilbud starter vel først til vinter?

Jeg købte LG´s topmodel sidste uge. Jeg fandt ud af at et panel uden genskær er vigtigere end sortniveau! Kan se tv om dagen nu :) uden refleksioner
Af issyl78
det er alt sammen ligemeget om det værd og springe på de har nemlig ik flere :D ( har fået af vide der er et på vej til mig så kan godt sove roligt )