30 jan 2013, 11:13
Jeg sidder 4,5 meter væk fra mit plasma og det er kun når jeg lægger øret 10 cm fra bagsiden og tager lyden af (mute) at jeg kan høre en svag summen..Så snart lyden bare står på 4 eller 5 kan jeg intet høre, selv når jeg står og kigger på skærmen forfra fra 20 cm afstand..
Når jeg så sidder 4,5 meter væk fra 42" skærmen er der intet. Men min plasmaskærm har ikke blæser..
Ved ikke om det hjælper..
MEn selvfølgelig, køber du en skærm til 15.000 kr. er man måske også mere perfektionistisk end hvis skærmen koster 4000 kr...?
En fornuftig plasmaskærm (Det bedste til bluray/dvd/sport) fåes fra netop 4500 kr. (42") Skal det være rigtig-rigtig godt. Måske det bedste i klassen: ca. 6000 kr. for en (42")
PS. LED/LCD er vist bedre til PS3 spil, så gamer du meget, OVERDREVET MEGET, er det hér.
PS. Gå ALDRIG ud i butikken, før du HAR besluttet dig. Sælgerne vil helst sælge dig den skærm DE SELV tjener mest på!!
De bedste priser-og der hvor priserne falder hurtigst er:
Elgiganten.dk (Pas på. De er VILDE med at sælge Samsung og LG til dig)
Komplett.dk (Onlinebutik i København)
En mulighed kunne være dette:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749388
PS. Bare du skal have nogle blanke cd´er i Elgiganten, vil de sælge dig et Samsung tv, så PAS PÅ
Når jeg så sidder 4,5 meter væk fra 42" skærmen er der intet. Men min plasmaskærm har ikke blæser..
Ved ikke om det hjælper..
MEn selvfølgelig, køber du en skærm til 15.000 kr. er man måske også mere perfektionistisk end hvis skærmen koster 4000 kr...?
En fornuftig plasmaskærm (Det bedste til bluray/dvd/sport) fåes fra netop 4500 kr. (42") Skal det være rigtig-rigtig godt. Måske det bedste i klassen: ca. 6000 kr. for en (42")
PS. LED/LCD er vist bedre til PS3 spil, så gamer du meget, OVERDREVET MEGET, er det hér.
PS. Gå ALDRIG ud i butikken, før du HAR besluttet dig. Sælgerne vil helst sælge dig den skærm DE SELV tjener mest på!!
De bedste priser-og der hvor priserne falder hurtigst er:
Elgiganten.dk (Pas på. De er VILDE med at sælge Samsung og LG til dig)
Komplett.dk (Onlinebutik i København)
En mulighed kunne være dette:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749388
PS. Bare du skal have nogle blanke cd´er i Elgiganten, vil de sælge dig et Samsung tv, så PAS PÅ