Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alfa
Nogen der har kendskab til et kanontilbud på Panasoic TX-P42GT50? Jeg har haft et 50" LG plasma TV hængende i stuen i nogle år, og har været super tilfreds. De problemer, jeg har oplevet med LED eksisterer overhovedet ikke ved plasma.
Af JesperAndersen
Alfa skrev:Nogen der har kendskab til et kanontilbud på Panasoic TX-P42GT50? Jeg har haft et 50" LG plasma TV hængende i stuen i nogle år, og har været super tilfreds. De problemer, jeg har oplevet med LED eksisterer overhovedet ikke ved plasma.
Uden at kende til hvilke problemer du specifikt har haft med LED, så finder jeg også at Plasma-skærme, helt generalt, er bedre end LED-skærme/teknikken. LED kan blot een ting som plasma ikke kan; "spare på strømmen" !!
(- omend plasma ikke er SÅ strømslugende, som nogen vil gøre dem til)
Af J.H.
Alfa skrev:Nogen der har kendskab til et kanontilbud på Panasoic TX-P42GT50? Jeg har haft et 50" LG plasma TV hængende i stuen i nogle år, og har været super tilfreds. De problemer, jeg har oplevet med LED eksisterer overhovedet ikke ved plasma.
Overvej grundigt om du har lyst til at gå fra en 50" til en 42"...det lyder direkte ubehageligt i mine ører :D
Af Alfa
Mit 50" plasma går ingen steder. Det hænger i stuen og har ganske enkelt det bedste billede, jeg har set på en fladskærm (LG 50PS8000). De andre to skal jeg bruge på børneværelserne, og her ville jeg egentlig også gerne spare strøm, men ikke på bekostning af billedkvaliteten, og det er altså ikke til at holde ud at kigge på artefakter og billeder, der bevæger suig i ryk. Spørgsmålet er bare om det er alle LED, der har de problemer?