Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af klinggaard
Hej. Jeg købt et LM640T i sidste uge, men den havde noget Screen Bleeding, og fik det derfor byttet til et LM660T, da de stod til samme pris. Jeg kan dog se at mit nye LM660T også lider at problemet, og synes begge tv havde samme grad af bleeding.

Er det bare mig der er meget uheldig at have fået to produkter med dette problem, eller har I andre der ejer et LM6xxT og problemet??
Af Daniel Buje
klinggaard skrev:Hej. Jeg købt et LM640T i sidste uge, men den havde noget Screen Bleeding, og fik det derfor byttet til et LM660T, da de stod til samme pris. Jeg kan dog se at mit nye LM660T også lider at problemet, og synes begge tv havde samme grad af bleeding.

Er det bare mig der er meget uheldig at have fået to produkter med dette problem, eller har I andre der ejer et LM6xxT og problemet??

Det er LCD/LED problemer, ikke specefikt på disse modeller. Jeg har set ovennævte med og uden fejl på lyset.
Af klinggaard
Daniel Buje skrev:
klinggaard skrev:Hej. Jeg købt et LM640T i sidste uge, men den havde noget Screen Bleeding, og fik det derfor byttet til et LM660T, da de stod til samme pris. Jeg kan dog se at mit nye LM660T også lider at problemet, og synes begge tv havde samme grad af bleeding.

Det er LCD/LED problemer, ikke specefikt på disse modeller. Jeg har set ovennævte med og uden fejl på lyset.
Ja havde godt læst om det er et generelt problem. Men så er det bare mig der har været uheldig at have fået to forskellige tv med stort set samme bleeding