Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
Frillen skrev: Jeg ville så nok bare vælge at slutte usb-harddisken direkte til TV'et, meget meget bedre :D
med 4 tvskærme så bliver det svært her 8)
Af Frillen
lgowner skrev:
Frillen skrev: Jeg ville så nok bare vælge at slutte usb-harddisken direkte til TV'et, meget meget bedre :D
med 4 tvskærme så bliver det svært her 8)
Ok med 4 tv-skærme så tror jeg nok jeg ville vælge en NAS, hvilket jeg også har(og du sikkert også har), i øvrigt så tror jeg næppe at en router ville kunne servicere som mediaserver for mere end maks 1 enhed ad gangen og formentligt næppe noget som bare lugter af HD - Som Juleulven siger længere oppe, så tror jeg at DLNA feature på en router er mere smart end det er praktisk :)
Af lordt_nelson
STATUS

Nu har jeg prøvet.

1 Det lader til. At den kun vil vise fotos.

De musik klip og film jeg har lagt kan ikke afspilles. Desuden er mappen med mine egene hjemmeoptagelser Tom

Det var en meget skuffende oplevelse. Jeg prøver at skrive til producent for at høre hvad man kan forvente.

.
Af Frillen
lordt_nelson skrev:STATUS

Nu har jeg prøvet.

1 Det lader til. At den kun vil vise fotos.

De musik klip og film jeg har lagt kan ikke afspilles. Desuden er mappen med mine egene hjemmeoptagelser Tom

Det var en meget skuffende oplevelse. Jeg prøver at skrive til producent for at høre hvad man kan forvente.

.
Nu ved jeg ikke hvilken model du har, men jeg tog et kig i specifikationerne for TP-Links største Wireless router N900 Wireless Dual Band Gigabit Router TL-WDR4900 og der står følgende:
TP-Link skrev:Dual USB Ports - easily share printers, files or media with your friends or family locally or over the internet
Built-in media server allows users to share music, video and photos with Windows Media Player, PS3 or X-BOX 360
Altså ikke nogen decideret DLNA certificering, så jeg tvivler meget på at du kan forvente noget udover det som står i specifikationen til routeren - Men held og lykke alligevel med din forespørgsel hos forhandleren :)

Kilde: http://www.tp-link.com/dk/products/deta ... DR4900#fea