03 aug 2012, 13:20
dk9000 skrev:Lad mig fortælle min historie.Lad være med at bilde folk ind at burn-in ikke er et problem mere. Det er et meget alvorligt problem, og det ser ud til at det er blevet endnu værre med de nyeste modeller. Min bror har et et par år gammelt 50" G20, og det er svært irriterende at skulle se på f.eks. TV2s logo, når nu det ikke er TV2 man ser. Plasma giver lækkert billede, ingen tvivl om det, men minuserne som det langt højere strømforbrug ift. LCD m/LED, burn-in og støj, må man forholde sig til. Personligt er jeg blevet meget mere forbeholden omkring plasma hvis jeg skal anbefale et fjernsyn.
Dengang JEG selv købte mit første plasma tv, aner jeg ikke en disse, dette var dumt men jeg lærte en hel del af det, fx at burn-ins ikke er et problem mere, det høre fortiden til. (aldrig døjet med det. jeg er på mit andet plasma tv, og i forhold til størrelse, billed og pris, må jeg sige at de er givet godt ud de små penge jeg gav dengang.
Jeg var os selv forelsket i LED på et tidspunkt, synes os stadig de står godt, MEN der er stadig intet der kan levere samme billed til den pris man betaler for en plasma, så for mig at se er der kun 1 mulighed