Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af otf
BCDK skrev:
otf skrev:Vil vælge samsungen pga. prisen, men hvis sony'en også stod til 10.000,- havde jeg valgt den, pga. gode anmeldelser + bedre design.

(nogen der ved om Sony 46hx855 kommer ned i 10k foreløbig?)
Hvis du har mod på det, så sælges det samme tv i Tyskland (har også T2/C2/S2 - koden er BAEP).

40HX855 står pt. til under 10k.
46HX855 lige under 11k.
55HX755 lige godt 11k.
55HX855 lige under 15k.
Tør ikke købe i udlandet, men ellers nogle gode priser
Af Streit
Tak for de mange gode bud indtil videre. Det ser ud til at der er lidt delte meninger om hvad der er det bedste.

Jeg har også selv været helt vildt med designet på Sony'en helt fra starten. Så det kan være jeg bare skal afvente lidt tid og se om Sony'en falder lidt i pris. Evt. 46'eren til 10k som de andre koster pt. eller hvis jeg kunne presse prisen en smule på 55'eren som der bliver nævnt at det er muligt at gøre.
Af otf
Streit skrev:Tak for de mange gode bud indtil videre. Det ser ud til at der er lidt delte meninger om hvad der er det bedste.

Jeg har også selv været helt vildt med designet på Sony'en helt fra starten. Så det kan være jeg bare skal afvente lidt tid og se om Sony'en falder lidt i pris. Evt. 46'eren til 10k som de andre koster pt. eller hvis jeg kunne presse prisen en smule på 55'eren som der bliver nævnt at det er muligt at gøre.
Det kunne være man skulle høre, om man ikke kunne spare 3k på sony'en, frem de 4k man kan spare på 46es7005 alle steder for tiden :D
Af Streit
otf skrev:
Streit skrev:Tak for de mange gode bud indtil videre. Det ser ud til at der er lidt delte meninger om hvad der er det bedste.

Det kunne være man skulle høre, om man ikke kunne spare 3k på sony'en, frem de 4k man kan spare på 46es7005 alle steder for tiden :D
Det ville næsten være et forsøg værd :) Man plejer tit at kunne forhandle lidt med dem ude i Elgiganten.
Af jones31
Du for den ikke under 12499 i elgiganten. 46 hx855. Synes selv pana dt50 er bedre.
Brugeravatar
Af Jwin
Husk at der snart kommer en Google TV boks fra Sony. Den er fuldt integreret med HX855 og du kan nøjes med en fjernbetjening til begge.

J
Af otf
Jwin skrev:Husk at der snart kommer en Google TV boks fra Sony. Den er fuldt integreret med HX855 og du kan nøjes med en fjernbetjening til begge.

J
Forresten kan Google Tv Boks bruges til andre tv end sony?
Brugeravatar
Af Jwin
otf skrev:
Jwin skrev:Husk at der snart kommer en Google TV boks fra Sony. Den er fuldt integreret med HX855 og du kan nøjes med en fjernbetjening til begge.

J
Forresten kan Google Tv Boks bruges til andre tv end sony?
Ja det kan den. Men så opfører den sig som hvilken anden extern box man tilslutter via HDMI (ATV, popcorn Hour og andre mediestreamere). Tilsluttes den til en årgang 2012 Sony, så som HX7xx og HX8xx (måske også EX653), så skulle der være ekstra funktionaitet og man skulle kunne gemme Google TV boxen væk på bagsiden af TV'et og betjene den via tv'et.

J
Af Bent odense
hvordan mon den google tv box kommer til at virke.har ikke så meget forstan på det smart værk.nu når jeg har et 55hx855 så må jeg heller få sådan en box. O-O .og prisen hvad bliver den mond.
Af TWM
Jeg kunne da godt tænke mig at høre hvordan det er gået og valget er faldet på. står selv i samme sitution pt.

Dog er det sony 55hx855 for 14.755
og en samsung 55es7005 for 15.756

og hvad jeg ser rundt omkring f.eks på cnet, så er de ikke vildt tilfredse med samsungen.

så hælder mest til sony pt.
Af Bent odense
Har hørt fra en sony mand,At Google tv box fra sony,Kommer ikke til danmark,Men han kunne ikke svarer på hvorfor,Mon Rasmus larsen ikke skriver om det.Hvis det passer.
Af klingenberg
Hvis du primært er interesseret i et godt billede, så gå evt et par størrelser op med sidste års modeller.

Det primære fokus på modellerne i år, ser ud til at have ligget på dual-core processorer, skypekamera, smart-tv, osv. Så medmindre du ikke har en bærbar, og elsker at surfe på tv'et, tror jeg du kan finde et par rigtigt gode tilbud.