02 jul 2012, 17:42
hvad med sony 40hx755 xr 400-200hz.er set i expert 7000 kr.eller det lokale sony center,de er også til at handle med.fik midt 55hx855 til en god pris. 
lifeinvader skrev:Nej vel? Jeg synes også det er lidt for high-tech endnu, og jeg føler heller ikke, at der ville være noget at gå glip af.
For G30 tv'et skal jeg give 5999 i Bilka, så det jo heller ikke alverden. Jeg har faktisk ikke den fjerneste anelse, det har vel hver især deres kvaliteter? Men, hælder nok mest til LED.
Tusind tak for de mange råd, giver stof til eftertanke!Men, tror sgu godt at jeg kan få kæresten med på, at spytte lidt ekstra i kassen, og så gå ud og se på det Grundig Vision 8 VLE8270, som du taler om
- tror du virkelig godt, at man kan få presset dem så meget ned?
Hvor bor du henne af??? Arbejder i giganten nemlig, og ja grundig vle8270 har virkelig god lyd og godt billed. De kommer også snart med en ny version med lg panel i og passiv 3d og 6 par briller med, samme pris.Okay her skal jeg lige være med igen, kommer grundig, med et passivt 3d system fra LG? Hvornår, hvilke størrelser, prisideer og hvilket panel taler vi om fra LG til sammenligning?
kennethm skrev:Hvor bor du henne af??? Arbejder i giganten nemlig, og ja grundig vle8270 har virkelig god lyd og godt billed. De kommer også snart med en ny version med lg panel i og passiv 3d og 6 par briller med, samme pris.Okay her skal jeg lige være med igen, kommer grundig, med et passivt 3d system fra LG? Hvornår, hvilke størrelser, prisideer og hvilket panel taler vi om fra LG til sammenligning?
kennethm skrev:Altså den fle9279 jeg stod og så på i elgiganten i kolding til 14999,- i 55" fik jeg at vide var aktiv 3d af sælgeren.
Derfor ville jeg ikke kigge mere på den.
Og der var ingen info om en pakke med briller i overhovedet![]()
Men du siger 12999,- i lørdags stod den til 14999,- i kolding da jeg kiggede.
Falder se hurtigt i pris for så vil jeg da overveje den evt. Fremfor min kommende skærm hvis prisen på jeres 55" er med passiv og den er faldende!
kennethm skrev:Sorry, min fejl. Det var en fle917x jeg havde kig på.Skal du ikke regne med, da vi næsten kun er de eneste der satser på grundig i dk.
Den har i ikke engang mere på nettet kan jeg se.
Nu er jeg ret nysgerrig om den grundig kommer på et godt tilbud snarest muligt for den virker meeeeget interessant!
jones31 skrev:Hvor bor du henne af???Jeg bor i Aarhus-området. Ville dit råd som fagmand så være, at jeg ventede indtil det fjernsyn kommer på markedet, eller?
Arbejder i giganten nemlig, og ja grundig vle8270 har virkelig god lyd og godt billed. De kommer også snart med en ny version med lg panel i og passiv 3d og 6 par briller med, samme pris.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.