Log ind med sociale netværk
28 jun 2012, 16:39
Håber du lige finder tid til at smide en anmeldelse af skærmen op på lørdag så, da jeg overvejer kraftigt at hoppe på det tilbud, dog kun for skærmens skyld :-P
Er bare ret urolig for skærmbilledet da det siges at LG fokusere mest på led nu, og har set pm470 i butik, den er ikke særlig dygtig til at levere et billede man kan lide uanset hvad jeg indstillede på :-/
Er bare ret urolig for skærmbilledet da det siges at LG fokusere mest på led nu, og har set pm470 i butik, den er ikke særlig dygtig til at levere et billede man kan lide uanset hvad jeg indstillede på :-/
28 jun 2012, 16:52
Får det Lørdag d. 07.07
Den model du omtaler, tror jeg ikke er i samme klasse som den 60" der er på tilbud.
Jeg har haft andre LG palsma skærme og de har ikke skuffet...
Hvis THX har ment at det er godt nok til at få deres klistermærke, så må der være noget om snakken?
Det gælder for dets 2D og 3D ydelse...
Håber at vvandmanden kan skrive en anmeldelse når han får det d. 05.07
Den model du omtaler, tror jeg ikke er i samme klasse som den 60" der er på tilbud.
Jeg har haft andre LG palsma skærme og de har ikke skuffet...
Hvis THX har ment at det er godt nok til at få deres klistermærke, så må der være noget om snakken?
Det gælder for dets 2D og 3D ydelse...
Håber at vvandmanden kan skrive en anmeldelse når han får det d. 05.07
04 jul 2012, 10:54
Mit TV er lige blevet leveret!
Men jeg er på arbejde og kan først få fingrene i det efter kl 17:00
Fik ringet til el giganten et par gange, og til sidst kunne det godt lade sig gøre at få det leveret i dag.
Skal nok skrive lidt når jeg får sat det op og afprøvet det
Men jeg er på arbejde og kan først få fingrene i det efter kl 17:00
Fik ringet til el giganten et par gange, og til sidst kunne det godt lade sig gøre at få det leveret i dag.
Skal nok skrive lidt når jeg får sat det op og afprøvet det
04 jul 2012, 16:31
Hej arsenio.
Kan du fortælle om du har fået nogle af de andre ting som fulgte med i dette tilbud, før du fik tvet?
Jeg har idag fået Avatar 3D fra dem, men mit tv kan jeg først få leveret den 11/7.
Jeg glæder mig også til at høre hvad du siger om det, jeg har selv et PK760N, som jeg er fint tilfreds med, og det nye er jo nok ikke ligefrem dårligere.
Der er ikke nogle af jer som har fundet et godt sted at købe briller til tvet? muligvis andre mærker som kan bruges? 900kr som elgiganten tager, er da en smule dyrt.
Kan du fortælle om du har fået nogle af de andre ting som fulgte med i dette tilbud, før du fik tvet?
Jeg har idag fået Avatar 3D fra dem, men mit tv kan jeg først få leveret den 11/7.
Jeg glæder mig også til at høre hvad du siger om det, jeg har selv et PK760N, som jeg er fint tilfreds med, og det nye er jo nok ikke ligefrem dårligere.
Der er ikke nogle af jer som har fundet et godt sted at købe briller til tvet? muligvis andre mærker som kan bruges? 900kr som elgiganten tager, er da en smule dyrt.
04 jul 2012, 20:30
Det lyder rigtig godt.
Jeg har lige bestilt 2 par briller her http://www.amazon.co.uk/LG-AG-S350-ACTI ... 127&sr=8-1
Det blev ca 950kr inkl porto, så næsten samme pris som et par ved elgiganten.
Du kan ikke prøve at tage et billede af tvet? så man kan prøve at se rammen? Jeg har ikke kunne finde et ordentligt billede af det, kun de reklame billeder.
Og jeg kan forstå at det desværre ikke er rammeløst design, som det jeg har nu.
Jeg har lige bestilt 2 par briller her http://www.amazon.co.uk/LG-AG-S350-ACTI ... 127&sr=8-1
Det blev ca 950kr inkl porto, så næsten samme pris som et par ved elgiganten.
Du kan ikke prøve at tage et billede af tvet? så man kan prøve at se rammen? Jeg har ikke kunne finde et ordentligt billede af det, kun de reklame billeder.
Og jeg kan forstå at det desværre ikke er rammeløst design, som det jeg har nu.
04 jul 2012, 20:37
Ok og du fik også filmen noget tid før? for det undrede mig lidt.
Kan du give link til de billige briller? Nu har jeg lige bestilt til ca 950kr, kunne ikke se dem billigere der inde.
Jeg kunne desværre ikke få dem til at levere mit tv tidligere end på onsdag d 11/7.
Kan du give link til de billige briller? Nu har jeg lige bestilt til ca 950kr, kunne ikke se dem billigere der inde.
Jeg kunne desværre ikke få dem til at levere mit tv tidligere end på onsdag d 11/7.
04 jul 2012, 20:40
Her er et billede af skærmen, det er netflix og Stargate SG1 der vises, så kig ikke på kvaliteten af billedet...
https://www.dropbox.com/s/bevxf0iz3s4ui ... .33.18.jpg
https://www.dropbox.com/s/bevxf0iz3s4ui ... .33.18.jpg
04 jul 2012, 20:44
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B007 ... ROKL5A1OLE
De er ikke på lager lige nu, men der er fri fragt, og de er meget billige...
Fik filmen i dag, men ikke sammen med skærmen.
De er ikke på lager lige nu, men der er fri fragt, og de er meget billige...
Fik filmen i dag, men ikke sammen med skærmen.
04 jul 2012, 20:49
Mange tak for billedet, endelig kunne man se hvordan det så ud.
Og en fed center du har der
Det var da godt nok en vild pris på de briller, nu kan jeg da ærgre mig lidt over jeg købte dem til 49£ i stedet for 36£
Jeg må da lige holde øje med om de får på lager igen.
Og en fed center du har der
Det var da godt nok en vild pris på de briller, nu kan jeg da ærgre mig lidt over jeg købte dem til 49£ i stedet for 36£
Jeg må da lige holde øje med om de får på lager igen.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto