Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af arsenio3d
Hmmmm... Jeg fik en SMS i går om at de ikke kan leverer det d.04.07 alligevel.

Men får det på lørdag, og får Avatar oven i hatten, da de jo reklamerer med det på hjemmesiden...
Af kennethm
Håber du lige finder tid til at smide en anmeldelse af skærmen op på lørdag så, da jeg overvejer kraftigt at hoppe på det tilbud, dog kun for skærmens skyld :-P
Er bare ret urolig for skærmbilledet da det siges at LG fokusere mest på led nu, og har set pm470 i butik, den er ikke særlig dygtig til at levere et billede man kan lide uanset hvad jeg indstillede på :-/
Af vandm56
Hej du skriver at du får det på lørdag er det nu på lørdag d 30/6 eller først næste lørdag
Af arsenio3d
Får det Lørdag d. 07.07 O-O

Den model du omtaler, tror jeg ikke er i samme klasse som den 60" der er på tilbud.

Jeg har haft andre LG palsma skærme og de har ikke skuffet...

Hvis THX har ment at det er godt nok til at få deres klistermærke, så må der være noget om snakken?
Det gælder for dets 2D og 3D ydelse...

Håber at vvandmanden kan skrive en anmeldelse når han får det d. 05.07 :)
Af Hillig
Nogen der har modtaget skærmen der kan give feedback på den?
Eller fundet test af den?

Min kommer først d. 13 - fredag d. 13 ;;)

/Mikael
Af arsenio3d
Mit TV er lige blevet leveret!

Men jeg er på arbejde og kan først få fingrene i det efter kl 17:00 :(

Fik ringet til el giganten et par gange, og til sidst kunne det godt lade sig gøre at få det leveret i dag.

Skal nok skrive lidt når jeg får sat det op og afprøvet det ;)
Af susperia
Hej arsenio.

Kan du fortælle om du har fået nogle af de andre ting som fulgte med i dette tilbud, før du fik tvet?

Jeg har idag fået Avatar 3D fra dem, men mit tv kan jeg først få leveret den 11/7.

Jeg glæder mig også til at høre hvad du siger om det, jeg har selv et PK760N, som jeg er fint tilfreds med, og det nye er jo nok ikke ligefrem dårligere.

Der er ikke nogle af jer som har fundet et godt sted at købe briller til tvet? muligvis andre mærker som kan bruges? 900kr som elgiganten tager, er da en smule dyrt.
Af arsenio3d
I kan godt glæde jer!

Billedkvaliteten er rigtig god :)

Det vejer en hel del skal jeg lige sige, og man SKAL være to om at bære og løfte det...

Har ikke 3D briller så kan ikke sige noget om kvaliteten endnu...
Af susperia
Det lyder rigtig godt.

Jeg har lige bestilt 2 par briller her http://www.amazon.co.uk/LG-AG-S350-ACTI ... 127&sr=8-1

Det blev ca 950kr inkl porto, så næsten samme pris som et par ved elgiganten.

Du kan ikke prøve at tage et billede af tvet? så man kan prøve at se rammen? Jeg har ikke kunne finde et ordentligt billede af det, kun de reklame billeder.

Og jeg kan forstå at det desværre ikke er rammeløst design, som det jeg har nu.
Af arsenio3d
Jeg fik tab´en og kameraet sammen med skærmen.

Man kan købe brillerne hos amazon.co.uk en del billigere end her i DK. ca. 2 briller for under 800kr

Avatar ser rigtig flot ud på skærmen :)
Af susperia
Ok og du fik også filmen noget tid før? for det undrede mig lidt.

Kan du give link til de billige briller? Nu har jeg lige bestilt til ca 950kr, kunne ikke se dem billigere der inde.

Jeg kunne desværre ikke få dem til at levere mit tv tidligere end på onsdag d 11/7.
Af susperia
Mange tak for billedet, endelig kunne man se hvordan det så ud.
Og en fed center du har der :)

Det var da godt nok en vild pris på de briller, nu kan jeg da ærgre mig lidt over jeg købte dem til 49£ i stedet for 36£

Jeg må da lige holde øje med om de får på lager igen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7