Log ind med sociale netværk
25 jun 2012, 13:07
"Hello
We do not longer ship to Denmark".
Tom Nielsen skrev:Ja de skal nok presses lidt,- jeg har lige fået svar fra dem:sbak skrev:Må jeg høre hvad du skal gi for lm860 og for forsendelse?Søren du skal skrive til dem og bede om et tilbud! og husk at spørge til shipping til DK. I første omgang ville de ikke sende til DK, men med lidt press, så var der ingen problemer.
Mvh Søren
Jeg ved ikke hvad du kan få det til, om de kører tilbud lige nu eller ej. Men regn med at spare omkring 5-6-7 kilo i forhold til El-giganten.
"Hello
We do not longer ship to Denmark".
25 jun 2012, 14:49
[quote="Jeverdotdk"][quote="Tom Nielsen"][quote="sbak"]Må jeg høre hvad du skal gi for lm860 og for forsendelse?
Mvh Søren[/quote]
Søren du skal skrive til dem og bede om et tilbud! og husk at spørge til shipping til DK. I første omgang ville de ikke sende til DK, men med lidt press, så var der ingen problemer.
Jeg ved ikke hvad du kan få det til, om de kører tilbud lige nu eller ej. Men regn med at spare omkring 5-6-7 kilo i forhold til El-giganten.[/quote]
Ja de skal nok presses lidt,- jeg har lige fået svar fra dem:
"Hello
We do not longer ship to Denmark".[/quote]
Prøv på den pæne måde, du ved fedt flid og flæsk! :O)
Jeg fik henvist til en Steven, så var der ingen problemer...(interne kommunikationproblemer skrev de efter følgende)
Men om det er noget de har taget op og besluttet de ikke vil mere ved jeg af gode grunde ikke.
God luck.
Mvh Søren[/quote]
Søren du skal skrive til dem og bede om et tilbud! og husk at spørge til shipping til DK. I første omgang ville de ikke sende til DK, men med lidt press, så var der ingen problemer.
Jeg ved ikke hvad du kan få det til, om de kører tilbud lige nu eller ej. Men regn med at spare omkring 5-6-7 kilo i forhold til El-giganten.[/quote]
Ja de skal nok presses lidt,- jeg har lige fået svar fra dem:
"Hello
We do not longer ship to Denmark".[/quote]
Prøv på den pæne måde, du ved fedt flid og flæsk! :O)
Jeg fik henvist til en Steven, så var der ingen problemer...(interne kommunikationproblemer skrev de efter følgende)
Men om det er noget de har taget op og besluttet de ikke vil mere ved jeg af gode grunde ikke.
God luck.
26 jun 2012, 23:43
Det er et virkeligt godt tilbud, det fra www.discountonline.be!!! Faktisk næsten for godt til at være sandt! Og det er med dvb-c tuner
.
Skal vi slå os sammen, nogle stykker? Så vil de sikkert godt sende. Ellers må vi hente i Tyskland ved grænsen.
Skal vi slå os sammen, nogle stykker? Så vil de sikkert godt sende. Ellers må vi hente i Tyskland ved grænsen.
27 jun 2012, 17:51
Hej
Jeg er meget interesseret i at købe et 47lw980 fra dem.
De skriver også til mig at de ikke længere sender til dk.
Vi kunne jo skrive at de kan sælge nogle stykker hvis de gider sende til dk.
Jeg vil meget gerne købe et af de tv du har plads til i din Laguna.
Og jeg betaler selvfølgelig en god pris som tak for hjælpen og kører turen :-)
Mvh Søren
Jeg er meget interesseret i at købe et 47lw980 fra dem.
De skriver også til mig at de ikke længere sender til dk.
Vi kunne jo skrive at de kan sælge nogle stykker hvis de gider sende til dk.
Jeg vil meget gerne købe et af de tv du har plads til i din Laguna.
Og jeg betaler selvfølgelig en god pris som tak for hjælpen og kører turen :-)
Mvh Søren
27 jun 2012, 18:32
Esso skrev:Jamen jeg er da klar på at køre efter det hvis man kan spare så mange penge.. Mon ikke der kan proppes 3 kasser ind bag i min Laguna... Hvis altså ikke at de vil sende til DK ! Mvh JesperJamen, det er jeg også! Og så er vi 3! I får lige en pm.
28 jun 2012, 00:03
Hej igen Søren.
Jeg syntes at vi skal forsøge at finde en løsning ! Kan du ikke høre dem om de vil sende til DK hvis det handler om 2 fladskærme. Hvis de så siger nej kan vi jo spørge om de vil sende til Tyskland. Jeg har en evt. bekendt i Tyskland som vi kan få dem sendt til, så er der ikke helt så langt at køre. Jeg har kigget på en 47LM669 er det et dårligere køb end en 47LW980 ? Vl du evt spørge hvad prisen er på 47LM669 (fremgår ikke af deres hjemme side) Hvor i DK bor du Søren ? Mon der er andre der skal have en skærm med ???
Mvh Jesper
Jeg syntes at vi skal forsøge at finde en løsning ! Kan du ikke høre dem om de vil sende til DK hvis det handler om 2 fladskærme. Hvis de så siger nej kan vi jo spørge om de vil sende til Tyskland. Jeg har en evt. bekendt i Tyskland som vi kan få dem sendt til, så er der ikke helt så langt at køre. Jeg har kigget på en 47LM669 er det et dårligere køb end en 47LW980 ? Vl du evt spørge hvad prisen er på 47LM669 (fremgår ikke af deres hjemme side) Hvor i DK bor du Søren ? Mon der er andre der skal have en skærm med ???
Mvh Jesper
28 jun 2012, 07:05
Søren / Jesper (og andre interesserede): Jeg er også med på en skærm!
Jeg har mailet med discountonline i går, og det er 110% sikkert, at de ikke sender til DK! Men de sender til Tyskland. Så Jesper, hvis du har en bekendt ikke så langt fra grænsen, så var det nok den bedste løsning. Og skal naturligvis også nok spæde til transporten
.
Jeg bor på Sjælland.
Skal vi ikke tage den over PM? Detaljer omkring køb hører ikke til forummet.
Jeg har mailet med discountonline i går, og det er 110% sikkert, at de ikke sender til DK! Men de sender til Tyskland. Så Jesper, hvis du har en bekendt ikke så langt fra grænsen, så var det nok den bedste løsning. Og skal naturligvis også nok spæde til transporten
Jeg bor på Sjælland.
Skal vi ikke tage den over PM? Detaljer omkring køb hører ikke til forummet.
Senest rettet af malkekoen 06 jul 2012, 09:58, rettet i alt 1 gang.
29 jun 2012, 07:27
Har I bestilt eller kan man nå at være med? Hvad løber det op i inkl. forsendelse?
LG OLED E8 55"
Samsung HU7505 55"
Sanyo PLV-Z2000 102"
Marantz SR 6010 7.2
5.1: Dali Phantom IKON x4, Qln 500 & Sub12
2.0: Wharfedale Diamond 220
2.0: ELAC AM-180 (active)
Samsung HU7505 55"
Sanyo PLV-Z2000 102"
Marantz SR 6010 7.2
5.1: Dali Phantom IKON x4, Qln 500 & Sub12
2.0: Wharfedale Diamond 220
2.0: ELAC AM-180 (active)
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto