Log ind med sociale netværk
20 jun 2012, 09:01
Jeg kan så ikke rigtig bruge et "udregnet" forbrug til noget. Jeg kan kun acceptere målt forbrug i watt pr. time. Alt andet er efter min mening svindel og humbuk, med det eneste mål at få tv'et til at se bedst muligt ud.
Men, hvis det passer, at forskellen er 300 kr. om året. Og jeg gerne vil have mit TV holder i 10 år. Så sparer jeg 3.000 + stigning i el-priser, ved at købe et LED tv. Så det tager jeg gerne med
Men, hvis det passer, at forskellen er 300 kr. om året. Og jeg gerne vil have mit TV holder i 10 år. Så sparer jeg 3.000 + stigning i el-priser, ved at købe et LED tv. Så det tager jeg gerne med
20 jun 2012, 14:04
Du glemmer i din kalkyle, at en lcd skærm med led belysning, er dyrere pr. tomme end tommeprisen på en plasma. Så når det er gjort op, har du ikke sparet så meget. Og jeg betaler gerne, det lidt ekstra, for at nyde et mere korrekt billede.
ibytedk skrev:Jeg kan så ikke rigtig bruge et "udregnet" forbrug til noget. Jeg kan kun acceptere målt forbrug i watt pr. time. Alt andet er efter min mening svindel og humbuk, med det eneste mål at få tv'et til at se bedst muligt ud.Der er hverken svindel eller humbug i den udregning. Forbruget på en plasmaskærm skal udregnes over 4 timer med blandet indhold ( nyheder, film osv ). Der foreligger en iso beskrivelse/certificering, med hvilket indhold og hvor meget det skal udgøre.
Du glemmer i din kalkyle, at en lcd skærm med led belysning, er dyrere pr. tomme end tommeprisen på en plasma. Så når det er gjort op, har du ikke sparet så meget. Og jeg betaler gerne, det lidt ekstra, for at nyde et mere korrekt billede.
Senest rettet af MigSelv 20 jun 2012, 14:27, rettet i alt 2 gange.
20 jun 2012, 14:10
Ekspert, var det ikke også dig, der råbte og skreg om hvor god den nye LG topmodel ville være? Det har derimod vist sig, at det uden sidestykke er markedets pt. dårligste skærm.
Uanset hvad du i denne debat har bragt frem omkring strømforbrug, har intet af det været korrekt ( lige bortset fra lcd skærmens forbrug ).
Endnu engang, hvis du vil ytre dig, så sæt dig ind i sagerne og ikke mindst i fakta.
lgowner skrev:OTMigSelv skrev: Dine fakta kan ikke bruges til noget, så jeg rykker gerne til kasse 2.Helt ok, expertene er bedst ved kasse1, så klart det er bedst for dig.
Ekspert, var det ikke også dig, der råbte og skreg om hvor god den nye LG topmodel ville være? Det har derimod vist sig, at det uden sidestykke er markedets pt. dårligste skærm.
Uanset hvad du i denne debat har bragt frem omkring strømforbrug, har intet af det været korrekt ( lige bortset fra lcd skærmens forbrug ).
Endnu engang, hvis du vil ytre dig, så sæt dig ind i sagerne og ikke mindst i fakta.
20 jun 2012, 17:14
Har aldrig i mit liv påstået at LG's nye top model(ler) er særlig gode! Det der er jo kun chikane og løgne du skyder med. Find venligst referencen hvor jeg skrev LG skærme var bedst på markedet, eller stop chikanen.
Den slutter her, og chikanen kan du så fortsætte på PM, ellers er det bevidst og med overlæg, kun til det formål at svine andre til i åbent forum.
MigSelv skrev:Jeg vil ikke bevæge mig ud i at konstant sætte dig på plads, så kort sagt NEJ.lgowner skrev:OTMigSelv skrev: Dine fakta kan ikke bruges til noget, så jeg rykker gerne til kasse 2.Helt ok, expertene er bedst ved kasse1, så klart det er bedst for dig.
Har aldrig i mit liv påstået at LG's nye top model(ler) er særlig gode! Det der er jo kun chikane og løgne du skyder med. Find venligst referencen hvor jeg skrev LG skærme var bedst på markedet, eller stop chikanen.
Den slutter her, og chikanen kan du så fortsætte på PM, ellers er det bevidst og med overlæg, kun til det formål at svine andre til i åbent forum.
21 jun 2012, 06:37
Det kommer så også lige fra moderator: hold jer på det saglige plan eller brug PM-systemet.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto