24 jan 2012, 18:33
Et 42" GT30 bruger ikke mere strøm end 40" LED fra Samsung ( se ovenfor ).
BCDK skrev:Jeg ville ikke lade mig forskrække af hvad Tænk skriver. Jeg har et indtryk af, at det er bedst til tidsfordriv.MigSelv skrev:Tak for svaret.BCDK skrev:"Mig bekendt kan du ikke bruge 2 forskellige tunere - man vælger den ene under opstarten, og skal du bruge den anden så skal du lave ny kanalsøgning!"Jeg udtaler mig kun om Panasonic TV ( med forskellige tuner muligheder ). Her vælges, under første opstart af tv, hvilke tunere man vil gøre brug af. Når alt er klart, vælges der tuner med tryk på tv tasten ( remoten ). For hver enkelt tuner, kan der oprettes favoritlister osv. ( gratis kanaler, kodet, HD mm. ). Altså kan der "springes" imellem tunerne, ved hjælp af tv tasten på remoten.
Øhhh - kan andre be- eller afkræfte det?![]()
Jeg forventede, at jeg kunne skifte mellem tunerne og få forskellige kanallister.
Det var også sådan jeg havde forventet det.![]()
Jeg har nu også kigget lidt på Panasonic GT30 i 42" - altså plasma. Jeg er ikke helt vild med strømforbruget, men ellers ser det ud til at være et dejligt tv.
Men - så jeg tog lige et smut forbi Tænk og deres test af fladskærme. Da får GT30 bestemt ikke nogen god anmeldelse. Heller ikke i billedkvalitet, som ellers roses til skyerne her på siden.![]()
GT30'eren koster jo ca. det samme som DT35'eren. Hvad er bedst? Og hvorfor?
Et 42" GT30 bruger ikke mere strøm end 40" LED fra Samsung ( se ovenfor ).