Log ind med sociale netværk
29. jan 2012, 20:30
@Palle
Fik du løst problemet? Har desværre selv samme udfordring.
Samsung TV UE46D8005
Galaxy S Wi-Fi 5"
Router dLink DIR-825 Dual band Router
mvh Carsten
Samsung TV UE46D8005
Galaxy S Wi-Fi 5"
mvh Carsten
30. jan 2012, 11:12
noxity skrev:Uden at være sikker, skal i så ikke fortælle TVet at den skal acceptere tableten ?Jo, der kommer en pop up boks på tv'et om godkendelse.
Det kan også være omvendt
Under alle omstændigheder foregår det inde i en menu et sted.
30. jan 2012, 12:59
Jeg har også haft problemet.
Jeg har fulgt lidt med på nettet om andre med samme problem, det slog mig at alle som havde problemet ikke brugte tuneren i tv'et men istedet en parobolboks e.lign. Det gør jeg også selv. Men efter jeg koblede en antenne til til tv'et og lod den søge efter kanaler er problemet med tab'en løst
/René
cfr skrev:@PalleHej Carsten
Samsung TV UE46D8005
Galaxy S Wi-Fi 5"
mvh Carsten
Jeg har fulgt lidt med på nettet om andre med samme problem, det slog mig at alle som havde problemet ikke brugte tuneren i tv'et men istedet en parobolboks e.lign. Det gør jeg også selv. Men efter jeg koblede en antenne til til tv'et og lod den søge efter kanaler er problemet med tab'en løst

/René
9. apr 2012, 20:29
@Borup
Tak for din besked.
Mit TV signal får jeg gennem en antenneforening og altså uden nogen boks.
Mit problem er der stadig og jeg søger stadig internettet tyndt efter løsning ... indtil videre uden held.
Det undrer mig bare at "de ikke kan se hinanden" når både TV og Galaxy'en kan gå på internettet via samme dLink router uden problemer. Derudover kan TV'et hente film fra min NAS-server som også er koblet på min dLink router.
øv øv øv.
mvh Carsten
Tak for din besked.
Mit TV signal får jeg gennem en antenneforening og altså uden nogen boks.
Mit problem er der stadig og jeg søger stadig internettet tyndt efter løsning ... indtil videre uden held.
Det undrer mig bare at "de ikke kan se hinanden" når både TV og Galaxy'en kan gå på internettet via samme dLink router uden problemer. Derudover kan TV'et hente film fra min NAS-server som også er koblet på min dLink router.
øv øv øv.
mvh Carsten
borup skrev:cfr skrev:@PalleHej Carsten
Samsung TV UE46D8005
Galaxy S Wi-Fi 5"
mvh Carsten
Jeg har fulgt lidt med på nettet om andre med samme problem, det slog mig at alle som havde problemet ikke brugte tuneren i tv'et men istedet en parobolboks e.lign. Det gør jeg også selv. Men efter jeg koblede en antenne til til tv'et og lod den søge efter kanaler er problemet med tab'en løst![]()
/René
Log ind med sociale netværk