Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
sergenten skrev:Hvordan kan et tv sælges med så ringe billede? Håber da ikke D5005 har viser sort på den måde!
Det er der mange, der spørger sig selv om. Herunder ikke mindst en del ejere af Samsungs top-end skærm, D8005 ;)

Hvis du køber skærmen med returret, kan du jo ved selvsyn konstatere, om der skulle være problemer med dit eksemplar. Det er jo – heldigvis – ikke nødvendigvis ligeså udtalt som på billedet ovenfor :)
Af sergenten
Hvis du køber skærmen med returret, kan du jo ved selvsyn konstatere, om der skulle være problemer med dit eksemplar
Dvs. at jeg kan gå hjem med et D5005 som har store problemer med Clouding, mens en anden går hjem med eksakt samme model som ikke har problemer med clouding?

I så fald skal man jo bare ud og returnere skærmen til butikken, og tage et nyt eksemplar med hjem, indtil man får fat i et der ikke har problemet? :)
Brugeravatar
Af edinger
Sådan lader det desværre til at forholde sig, ja.

Jeg ville dog aldrig selv afskrive en skærm, før jeg selv havde haft mulighed for at "prøve mit held".

Eksempelvis er D8005 utvivlsomt en fortræffelig skærm – hvis ellers man kan finde et eksemplar uden for megen clouding :)
Af sergenten
OK. Mange tak for hjælpen.

Har godt nok lært meget om fladskærme de sidste par dage synes jeg :)

Anede intet OVERHOVEDET indtil for få dage siden.

Går efter D5005 modellen. Skal bare lige flytte ind i min nye lejlighed først.