Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DavidHimself
Rosenmag skrev:Har undersøgt det, men vil gerne købe fjernsynet ved en forhandler som jeg kan komme i fysisk kontakt med hvis der skulle opstå problemer :)
Komplett har hovedkontor i forbindelse med deres pick-up-point i Hvidovre, så der kan du snakke med en tekniker, eller "salgs-personale" hvis du skulle ønske det :)
Det har jeg benyttet mig af før!
Af Rosenmag
DavidHimself skrev:
Rosenmag skrev:Har undersøgt det, men vil gerne købe fjernsynet ved en forhandler som jeg kan komme i fysisk kontakt med hvis der skulle opstå problemer :)
Komplett har hovedkontor i forbindelse med deres pick-up-point i Hvidovre, så der kan du snakke med en tekniker, eller "salgs-personale" hvis du skulle ønske det :)
Det har jeg benyttet mig af før!
Bor i Aalborg så må godt være i nærheden af Aalborg.
Ellers tak for forslaget :) Har du været glad for at handle ved komplett? Er nemlig mest nervøs for hvordan deres serviceniveau er, hvis der opstår problemer med produktet :s
Af Maestroelite
Hvad sagde Hifiklubben?

Proshop har en afdeling i Viborg, det er da lidt af en køretur fra Ålborg men ikke uoverkommeligt.
Af Rosenmag
Maestroelite skrev:Hvad sagde Hifiklubben?

Proshop har en afdeling i Viborg, det er da lidt af en køretur fra Ålborg men ikke uoverkommeligt.
Kom ikke ned i Hifiklubben da jeg først var hjemme kl 17.30 i dag. Men har fri i morgen så der får jeg det gjort :)
Tjah er jo en overkommelig tur :) Men så meget er 1000kr jo heller ikke i den prisklasse :p
Af BaSsE_-
Der er ingen problemer med komplett´s service, har handlet der mange gange, og en kammerat fik sendte sin Popcorn hour tilbage to gange uden problemer, og fik til sidst byttet den til en nas og en boxee...

Så ingen problemer, god service....
Af BaSsE_-
Der er ingen problemer med komplett´s service, har handlet der mange gange, og en kammerat fik sendte sin Popcorn hour tilbage to gange uden problemer, og fik til sidst byttet den til en nas og en boxee...

Så ingen problemer, god service....
Af Maestroelite
Rosenmag skrev:Gad de ikke :)
Jeg kan egentlig godt se vi er røget en del off topic, men siden det er din egen tråd så går det jo nok :)

Hifiklubben er nede på 13.299,- nu hvis det var der du ville handle.
Af DavidHimself
Rosenmag skrev: Har du været glad for at handle ved komplett? Er nemlig mest nervøs for hvordan deres serviceniveau er, hvis der opstår problemer med produktet :s
Jeg har kun haft problemer med leveringstider, hjem til mig - det kommer oppe fra Norge så den ekstra dag bekymrede mig egentlig ikke.
De gange jeg har skulle bruge min returret eller reklamere har det indtil videre (7-9-13) ikke været problemer overhovedet!
Af Rosenmag
Hehe kan godt se vi er off topic. Men stadig relevant for mig :)
Mange tak for svarene. Har set HIFI har sat den ned men vælger at købe i Elgiganten til 12979 selvom jeg ikke bryder mig om deres fremgangsmetoder mht. salg :)

Så topic closed.. Får også testet om WD TV live hub kan afspille 3d. Er folk interesseret i at jeg melder tilbage? :)
Af Kryptonite
Har selv WD TV Live og den afspiller uden problemer half-sbs (side-by-side) 3D mkv filer på mit VT20. Full 3D eller hvad der kaldes kan den ikke klare så vidt jeg ved og det samme gælder hub versionen.

Det ser fremragende ud på mit 46" vt20 :)
Af netfors
Så vidt jeg ved, er der kun en media afspiller der pt kan afspille 3D blu-ray. Og det er xtreamer
http://www.xtreamer.net/
Jeg tror dog stort set alle media afspillere kan afspille sbs mkv. O_O
Af Rosenmag
Jeg anskaffede mig hub versionen, fordi jeg gerne vil have indbygget harddisk :) Og den afspiller alt, så kan klart anbefales.