Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lars_b
Hmm.. Jeg tror måske vi taler forbi hinanden.. Jeg er tidligere i tråden blevet anbefalet en WD TV Live - men at dømme ud fra deres hjemmeside er der forskellige typer (http://www.wdc.com/en/products/homeente ... iaplayers/). Mit spørgsmål gik ikke på om jeg skulle købe en WD TV Live, men om den billige udgave af "WD TV Live" var et godt køb, eller jeg eksempelvis skulle have en "WD TV Live Plus". Jeg kan dog forstå på dit svar at der ikke er forskel på kvaliteten i billedet, så det må blive den billige udgave jeg vælger. Tak for det :)
Af mskov
Hvis du ikke allerede har købt en boks så læs mit svar her :

Jeg købte for et par måneder siden en Netgear NeoTV 550, den æder stort set alle formater jeg smider efter den, mkv, iso mv.....et af de mest geniale køb jeg har gjort længe....jeg gav vist omkring 1000 for den i elgiganten, men den findes også i en version NeoTV 350 der er en lille smule billigere.
Køb den!!
Af T_skaaning
Kan oplyse om at samsung ps51d7005 kan aspille alle typer mkv-filer.. og desuden er det dts-kompatibelt. Men der er stor sandsynlighed for fejl på det tv. (buzzing, pixelfejl, sort skærm med tiden).
Af Lars_b
Tak for svaret! Jeg har dog købt en WD TV, men hvis den en dag skulle fejle, ved jeg hvad mit næste valg er ;)