Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JesperKeller
Det er YouSee der menes her.

Men jeg har erfaret at YouSee har ændret på deres rækkefølge, but that's it.

Men derudover .. Hvis du køber en udlandsk skærm, så har den ingen Panasonic Garanti i Danmark, og så kan du ende med at skulle sende den til Tyskland eler Holland på egen regning, for at reparere den.

Ref: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=21946

Anden debat der også kører lige nu, om hvorvidt man skal købe udlandske modeller.
Af SenZer
Hvor langtid har du så haft tv Som er E modelen? Jeg står nemlig også at tænker på at købe 50gt30E Da den er noget biligere. :) men jeg er lidt bange for at brænde fingerne.
Af Kolvig
MEGET VIGTIG INFORMATION ang. Panasonic's garanti regler.

Jeg har haft en mail dialog med Panasonic. Som oplyser at hvis man vælger at købe en E model i Tyskland. Så skal man sørge for at butikken udfylder garanti blanketten som er vedlagt TV'et...... Herved har man EU garanti og man kan kontakte et hvilket som helst Panasonic center i EU, for garanti reperation. Men det skal siges at der er nogle centre, som ikke vil tage en E model ind, selvom overnstående er opfyldt og i disse tilfælde skulle man kontakte Panasonic og de vil tage hånd om sagen.
Af hesselballe
Der var sammen med tv-et ikke vedlagt nogen garantiblanket - men et Pan European Guarantee hæfte - hvoraf det fremgår at produktet er omfattet af garantien og at man skal gemme købskvitteringen.

Hvis hæftet ikke er tilstrækkeligt - men man istedet skal bruge en blanket for, at garantien dækker - så kræver det jo, at man har modtaget en sammen med produktet? ;;)

Er der vedlagt en garantiblanket med Y-modellerne?