Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Folde
THM skrev:
Folde skrev:
Nej, der har du nok en god pointe, men der er jo ikke den vilde forskel i pris.
Tror i, det vil være muligt at få forhandleren med på tidligere nævnte plan/handel? Jeg har haft TV'et i et lille halvt år.
umiddelbart nej, men der sker jo ikke noget ved at prøve...
Jeg krydser fingre, for jeg vil godt nok gerne have fat i en c7705 i stedet. Den store mængde clouding i mørke scener irriterer mig grænseløst!

Men er clouding overhovedet noget man kan klage over, som var det en fejl?
Af Mysen
Folde skrev:
THM skrev:
Folde skrev:
Nej, der har du nok en god pointe, men der er jo ikke den vilde forskel i pris.
Tror i, det vil være muligt at få forhandleren med på tidligere nævnte plan/handel? Jeg har haft TV'et i et lille halvt år.
umiddelbart nej, men der sker jo ikke noget ved at prøve...
Jeg krydser fingre, for jeg vil godt nok gerne have fat i en c7705 i stedet. Den store mængde clouding i mørke scener irriterer mig grænseløst!

Men er clouding overhovedet noget man kan klage over, som var det en fejl?
Nej, for det er ikke en fejl. Det er en bivirkning ved teknologien, og den bivirkning er forstærket i forsøget på at gøre skærmene så tynde som muligt...
Der er fejl på alle fjernsyn. Her er det bare ret nemt at få øje på, hvad man kan gøre for at mindske clouding, men det vil kræve en tykkere skærm, og det er folk ikke interesserede i.

Til gengæld tror jeg mange bruger deres fortrydelsesret ved internethandel, hvis det er meget omfattende...
Af Folde
Der er vist ikke andet for end at gå ned og få en snak med min forhandler. Er spændt på, om der er noget at gøre.

Hvis det bliver muligt, vil det så være fornuftigt at bytte c6005'eren ud med en c7705, eller bør jeg gå efter noget andet?
Af noxity
Det vil overraske mig meget hvis en forhandler, tager et halvt år gammelt TV retur, for at sælge et nyt.

Hvis de mod forventning tager TVet retur, så bliver det helt sikkert med et voldsomt nedslag i prisen. Du skal nok forvente at give omkring 7-8.000 kr i bytte.