Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Maestroelite
woody skrev:Som jeg har forstået det, så kan man med DLNA streame film direkte fra pc/mac til Tv'et uden brug af USB, er det korrekt?
Uden brug af USB? Du mener en USB Wifi dongle eller....?

For at du kan bruge DLNA skal din enhed være på dit hjemmenetværk, altså enten med en USB Wifi dongle eller via Ethernet stikket.
Af woody
Ok, nu er jeg med. Men så vidt jeg kan se, så koster en Wifi Dongle 500 kr., og det er desværre udelukket med Ethernet stik, da Routeren befinder sig i den anden ende af lejligheden. Så tror ikke DLNA er noget jeg kommer til at gøre brug af lige foreløbigt i hvert fald.

Derfor kommer jeg nok kun til at vælge c5105'et pga. billedkvalitet og tykkelse/design. Men det kan jo selvfølgeligt også være grund nok :)
Af THM
woody skrev:
Derfor kommer jeg nok kun til at vælge c5105'et pga. billedkvalitet og tykkelse/design. Men det kan jo selvfølgeligt også være grund nok :)
den er nok ca ens mht. billedkvalitet med c535, i hert fald ikke bedre. den bruger mindre støm end c535 og er tyndere, til gengæld er der større risiko for ujævnt baggrundslys...
Af woody
THM skrev:
woody skrev:
den er nok ca ens mht. billedkvalitet med c535, i hert fald ikke bedre. den bruger mindre støm end c535 og er tyndere, til gengæld er der større risiko for ujævnt baggrundslys...
Så er der vel næsten ingen grund til at vælge c5105?
Af Mysen
Tjoh.. Han nævner jo to ting.. tykkelsen og strømforbruget. Der er større risiko for bleeding på c5105, hvis ikke man kan sige, at det nærmest er garanteret.
Men prisforskellen på de to er jo ikke så stor, som den har været, og så er det da fair nok at vælge den slanke model, hvis det betyder noget for én.