Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bulletinx
PhDream der er sgu ikke så meget scam over det, men jeg er "dansker af anden etnisk baggrund"..så man kan aldrig vide sig sikker!

Men grunden til jeg sælger det så billigt er egentligt at jeg vil hurtigt af med det,- jeg havde glædet mig til at få det, men så fik jeg de ridser på pga af mine børn fandt en lille skruetrækker..for mig er det noget psykologisk- det irriterer mig helt vildt hver gang jeg ser ridserne så jeg vil af med det og købe vt30 når den kommer..
Bedste bud er indtil videre 5700!
Af Colt
:) så kan du ignore min sms.. Tillykke med salget..
Af trykkertor
PhDream skrev:Hmmm, hvorfor er der ingen, der råber fusk!, svindel! og scam! nu??

Virker det ikke mærkeligt at sælge et dyrt tv til en tredjedel af prisen efter kun 2 mdr. pga. ridser, som alligevel ikke kan ses ved normal tv-kigning?

Måske er man ligeglad med situationen, når bare varen sælges billigt nok?
Nu vil jeg ikke tage stilling til den her case, der ser ud til at være færdig.
Men jeg må få sige mig enig med PhDream.
Tv er kun 2 måneder gammelt og sælges til 1/3 af prisen på grund af nogle ridser en faktisk nærmest ikke kan se.

Så ringer "fup og fanteri"-alarmen i mit hoved også.
Om jeg havde set denne annonce på dba hadde jeg nok bladret lige så stille videre.

Om den går som en and, og kvækker som en and......så er det tit en.......and.

Men hvis sælger er villig til at tabe 10.000,- på 2 måneder fordi der er nogle nærmest usynlige ridser på. Så må han selv om det.
Ikke alle af os der svømmer i penge.

(Og hvorfor så travlt med at komme af med det? VT30 kommer vel først om en 4-5 måneder.)

Ville bare give min støtte til PhDream om at en på nettet bør være lidt forsigtig, særlig når der kommer til svært underprisede varer der bare skal hurtig væk.
Kvittering eller ej, sådan noget kan jo man også fuske sig til.
Brugeravatar
Af hans123
Et nyt fåes for ca 13,000.- med lidt forhandling.

Og der er blevet budt 5700 eller måske mere for tv'et

Ser intet snyd i det, Hvis kvitteringerne er i orden.
Brugeravatar
Af Princesslea
plus hvis man slår op på Bulletinx profil (som jeg gjorde da han satte det til salg) ser man hans tidligere tråde: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... highlight=

Man skal godt nok være virkelig tålmodig med sin snyd hvis man opretter tråd i nov. spørgende efter hjælp og så i feb. vil sælge...
Derfor for mig var der ingen tvivl, reel annonce. Og jeg ville selv have budt, hvis ikke jeg blev enig med mig selv, at jeg ikke ville kunne leve med viden om at det ikke er perfekt (rent udseendemæssigt)
Af Colt
præcis @Princesslea.. Og så syntes jeg det er sjovt folk ligger så meget i HBO er 5000.. (er ikke en køb nu pris)
Nu er der ingen af os der kan se skrammerne.. Men er jo ikke til at sige hvor meget en skruetrækker kan have forvoldt..
Men var skrammerne så små som nævn var jeg også klar med et bud på 6-7000 for at prøve det til soveværelset... Som 3 parts tv...

Så har også lidt svært ved at forstå hvad alle de beskyldninger der ikke kan bakkes op, skal til for..
Af trykkertor
Det eneste jeg ville frem til var at det er smart at tjekke fakta inden en køber et for billigt tv.
For jeg synes vitterlig at den der har købt et VT50 i 50" med ridser en ikke kan se, har gjort månedens kup!

Som nævnt har jeg ikke sat tvivl til sælger i den her tråd, men bakket PhDream op om at nogle gange er det smart at være på vagt.

Så det var blot ment som tip til fremtidige handlere.
(For jeg har da selv engang blevet fuppet hvor jeg købte noget på dba avis med "kvittering" og det hele).

Så føre var.
Af Bulletinx
Jeg havde godt nok ikke forventet at min tråd ville skabe så store kontroverser! Er vi på ekstrabladets "Nationen"? :)
Jeg havde et godt tilbud som man kunne byde på og var velkommen til at komme og se. Det var ikke den helt store konspiration. Jeg startede faktisk med at købe en g20 som buzzede og jeg returnede den- derefter en v20 som også buzzede og var til rep over 2 omgange. Endelig skiftede jeg den ud med vt20 som var perfekt, men som så blev ridset, så egentlig er jeg ret træt af fladskærme og ville af med den! Vildere var det ikke-desværre!
Af Kolvig
Da du nu snakker i datid. Vil det så sige at du har solgt dit TV?
Brugeravatar
Af David Munch
Kolvig skrev:Da du nu snakker i datid. Vil det så sige at du har solgt dit TV?
Der står solgt på side 1.

Uanset diskutionerne i denne tråd, så er moralen vidst at værktøjskasser ikke skal stå inden for børns rækkevidde. :p
Af Thor-thor
Det var da de vildeste konspiratonsteorier.
Er selv meget opmærksom på ikke at blive hæler, handler som udgangspunkt kun brugt med kvittering etc.
Men at antyde/beskylde vedkommende for snyd, trods kvittering (for den kan jo være forfalsket) synes jeg nok er en anelse over stregen.