Log ind med sociale netværk
18 jan 2011, 23:10
nå det flimmer jeg snakker om skyldes vist at mit nyindkøbte antennekabel er i 75 ohm og ikke 100 ..
der opstår en masse bitfejl .. selvom signalet er tæt på 100..
men det undre mig bare at spaden i hifi klubben sælger mig sådan et når han udemærket vidste hvilket tv jeg havde og at jeg skulle bruge 10 meter .. :S - så ryger retur i morgen for at bytte det
Var nede for at høre om lyd til det fine tv .. det høre jo med ..
Så er der nogle der har nogle forslag ? i et overkommeligt prisleje ?
der opstår en masse bitfejl .. selvom signalet er tæt på 100..
men det undre mig bare at spaden i hifi klubben sælger mig sådan et når han udemærket vidste hvilket tv jeg havde og at jeg skulle bruge 10 meter .. :S - så ryger retur i morgen for at bytte det
Var nede for at høre om lyd til det fine tv .. det høre jo med ..
Så er der nogle der har nogle forslag ? i et overkommeligt prisleje ?
19 jan 2011, 00:58
der står det er - citat "With three layers of shielding the Argon 5491A gives the fragile tv signal optimal protection against any unwanted interferences. Use quality cable all the way from the antenna output on the wall and to the system, tuner and tv. "
hvad er hf tætte stik ?!
hvad er hf tætte stik ?!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto