Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kennethdoej
Hej .
Ang forskellen på billedet på panasonic v20 i forhold til sharp le820 kan jeg ikke se den store forskel, begge levere noget af det bedste jeg nogensinde har set!, specielt i full hd. Min søster udbrud da hun så en naturfilm på natgeo hd, at det var som om man kunne gå ind og være sammen med dyrene!!! og det var på sharpen. Lyden er noget bedre på sharpen i forhold til panaen. Eneste minus ved sharpen er fjernbetjeningen som virker lidt plasticakti, og menunen er ikke lige den hurtigste synes jeg. Analogt signal er ikke det bedste på hverken panaen eller sharpen, men er så heldig at mit antennelaug køre noget der hedder det digitale spejl, hvor alle de analoge kanaler bliver leveret i 576i :-) (B på den digitale tuner. Men overall der vinder sharpen med en knivspids over panaen.
Af lrev 1-2
yakken skrev:Man spåede jo også brug af Kuro-tech i 2010 modellerne. Lad være med at holde vejret i forventning om en genoplivning af Pioneers paneler.
Hej.

Men nu kommer de trods alt med modeller som bærer navnet KURO....jeg så en video forleden,så mon ikke der er lidt mere Pioneer end der er hund i hundekiks denne gang?

http://www.youtube.com/watch?v=hStCMvjA ... re=related

lrev
Af andmm
Ja, og plus så var 2010 modellerne formentlig allerede færdigudviklet da de købte Pioneer. Så hvis der skal komme KURO så er det i 2011 modellerne.