Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kyllingebenet
Mysen skrev:En forsikring skal jo helst gerne være spild af penge. Sandsynligheden for at tv'et går i stykker er jo ikke vandvittig højt, og man vil da også hellere være fri for ulykken, end at man skal igennem alt det bøvl.

Hvis man sover bedre om natten er en forsikring en god idé. Det er også en god idé at forsikre sit hus og sine ting, og det er en god idé at betale til en a-kasse.
-Selv om man sjældent får noget ud af pengene...
Jaja, selvfølgeig. Men nu er der jo forskel på at forsikre sit indbo i forhold til at forsikre en enkelt skærm. Det er jo trist hvis et hus brænder til grunden og man så står tilbage uden forsikring? At et tv går i stykker kan man jo tildels leve med, eller? ;;)
Af Mysen
Kyllingebenet skrev:
Mysen skrev:En forsikring skal jo helst gerne være spild af penge. Sandsynligheden for at tv'et går i stykker er jo ikke vandvittig højt, og man vil da også hellere være fri for ulykken, end at man skal igennem alt det bøvl.

Hvis man sover bedre om natten er en forsikring en god idé. Det er også en god idé at forsikre sit hus og sine ting, og det er en god idé at betale til en a-kasse.
-Selv om man sjældent får noget ud af pengene...
Jaja, selvfølgeig. Men nu er der jo forskel på at forsikre sit indbo i forhold til at forsikre en enkelt skærm. Det er jo trist hvis et hus brænder til grunden og man så står tilbage uden forsikring? At et tv går i stykker kan man jo tildels leve med, eller? ;;)
Jamen, jeg har det da på samme måde som dig. Jeg har ikke tegnet noget ekstra ud over de 2,5 år, jeg har hos hifiklubben. Det er selvfølgelig drønærgerligt, hvis det så går i stykker 14 dage efter garantien udløber, men så må jeg jo bare købe et nyt.

Min pointe var jo også bare, at man skal tegne en ekstra forsikring, hvis man har brug for den ekstra tryghed. Prisen på forsikringen er sat ud fra, at det skal give overskud, og jeg er "rig" nok til at skaffe mig et nyt tv, hvis det dør før tid, uden først at skulle spare op i en periode. Derfor tænker jeg, at hvis jeg dropper forsikringen af elektronik resten af mit liv, så vil jeg i længden have tjent på det.

Selv om jeg selv har det sådan, er det vel stadig en god idé at købe en forsikring, hvis man føler sig mere tryg ved at tegne den.