Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MigSelv
lrev skrev:
KDH skrev:Okay.. mange tak..
Sharp er meget interessant, men er sharp så gode som folk siger generelt? Når man siger Sony, Samsung, Sharp og Philips så ville 9 ud af ti aldrig vælge Sharp.... Os selvom det faktisk er den bedste...

Har den sharp pvr funktion? sys ikk jeg kan læse mig frem til....

Andre forslag??
det kommer an på hvor i verden du spørger:Er du i JAPAN.....(hvor dette interesserer dem en del), ja her er SHARP kæmpestort-men man "kender dårligt" Sony.

Sharp er Japansk....Samsung er fra Korea.....hva`har DU mest fidus til??
Og det hele bliver lavet i Kina :-))

lrev
Af KDH
En ting til!!
Skærmen skal stå tæt op af et stort vindue.. Helst
Ikk for blank i skærmen..
Af Mysen
KDH skrev:Hmmm nå!!!
Vi kan li så godt starte denne tråd forfra...
Er blevet endnu mere forvirret og kan slet ikk bestemme mig for alle de fladskærme... Samsung, Philips, Sony, Sharp... Hælder mest til Sharp.. Men nu overvejer jeg plasma...

STARTER FORFRA!! :-D haha...

Jeg ser meget sport; Fodbold, amerikansk fodbold og F1..
Ser mange film fra WDTV boks..
Spiller ofte Fifa 11 på PlayStation 3..
Og skal have min computer sat til fladskærme ...

Har 15000 at spendere og skærmen skal som min. være 46 tommer...

Mærke og type er irellevant...
Hvis man passer på en plasma skærm, kan den sagtens sættes til pc... Overvejer at købe en 4 års garanti hvis det bliver plasma jeg køber...

Kom med bud! :-)
På forhånd tak..
Jeg ville ikke vælge plasma, hvis den skulle bruges til computer. Den kan ikke "sagtens" holde til det. Den kan "måske" holde til det, og garantien dækker ikke burn'in så vidt jeg husker, med mindre du tegner en speciel én

Jeg ville købe den ue46c8705 som sellias sælger for 10 kilo. Ellers ville jeg spare lidt mere op og købe en 47LE850n. Og hvis du modsat mig er ligeglad med designet, så kan du snuppe et 47LD750n

Hvis du alligevel vil have plasma selv om det betyder, at du skal være forsigtig mht dit brug, så er det blot at hoppe ind på anbefalingssiden, for her ender alle 50" plasmaer i dit prisleje.
Af selliah
En plasma ville være udemærket køb til alt det du forspørger lidt undtaget pc ;) Om du så køber en forsikring tror jeg det er bedgrænset hvor mange gange de vil dække den ind hvis du fortsæt bruger den som computerskærm og sender den ind med burn in gang på gang :) Ellers skulle du kigge efter samsung lcd da de prismæssigt ligger lavest eller lg :)
Af KDH
Tror os du har ret i...

Ved LED skal jeg heller ikk bekymre mig... :)

Har set mig lidt forelsket på LG LX950N
Koster godt nok 1300 mere end budgettet, men så kan man sige jeg også har en god fladskærm i nogle år! ;)

Så må jeg bruge lidt mindre på de andre ting jeg skal ha.. :)