24. okt 2010, 18:00
Panasonic har altid brugt en "blødere" billedformidling. Olympus bruger den samme bløde fremvisning af billeder, til forskel for Canon's noget hårdere aftegning.
Så kan man jo altid diskutere, hvad der i længden er mest behageligt og naturligt, at kigge på.
Vi er lidt tilbage i stereo tiden, hvor japanske anlæg fik dårlige karakterer, fordi deres diskant formidling var "skarp" og unaturlig.
Hans CL skrev:Samsung har såmænd ikke en bedre tv tuner, der er blot forskel på billedfilosofi.khede skrev:Super svar der Mysen. Gider nemlig ikke betale for noget man kan måle eller se hvis man virkelig kigger godt efter. Hvis billede kvaliteten ligger tæt på hinanden, bliver designet afgørende. Har jo også en kæreste som gerne må synes at det er et flot tv vi harJeg vil give Mysen ret i, at hvis du ikke afviser et Plasma TV på forhånd og samtidigt går meget op i design, vil PS7705 være svær at komme uden om.
Før jeg selv købte den model, sammenlignede jeg den meget med VT20, og én af grundene til, at jeg besluttede mig for PS7705 var, at den har en bedre TV tuner end VT20. Så hvis du, som så mange af os, også ligefrem ser TV programmer på dit TV (og ikke kun får signalet fra en ekstern boks), kan det også være et forhold, du kan lægge vægt på.
Jeg har i hvert fald ikke fortrudt købet af PS7705, men jeg har heller ikke mærket noget til plasma buzz overhovedet.
Hans CL
Panasonic har altid brugt en "blødere" billedformidling. Olympus bruger den samme bløde fremvisning af billeder, til forskel for Canon's noget hårdere aftegning.
Så kan man jo altid diskutere, hvad der i længden er mest behageligt og naturligt, at kigge på.
Vi er lidt tilbage i stereo tiden, hvor japanske anlæg fik dårlige karakterer, fordi deres diskant formidling var "skarp" og unaturlig.