Log ind med sociale netværk
03 okt 2010, 11:27
purtsak skrev:jeg synes nu stadigvæk at mitsubishis tv går under kategorien tv og jeg synes lidt jeres reference award braser sammen så må i hellere lave det om til måske referanceNu hedder sitet FLATpanels og Yakken mener af gode grunde ikke at nævnte TV falder ind uder den betegnelse . Mener også at konceptet med lasertv er dikuteret flere gange, og at ingen rigtigt spår det en fremtid . Hvilket manglende forhandling i DK også tydeligt indikerer .
03 okt 2010, 12:13
Hvis der ikke findes et FLADskærms tv som er bedre end referencen, så er det lidt ligegyldigt hvad der findes af projektorer,billedrørs-TV , laserTV osv osv .
purtsak skrev:man kan da ikke kalde noget for Reference hvis der er noget der er bedre der ude bastaVrøvl.
Hvis der ikke findes et FLADskærms tv som er bedre end referencen, så er det lidt ligegyldigt hvad der findes af projektorer,billedrørs-TV , laserTV osv osv .
03 okt 2010, 12:23
Lad os lige få noget slået fast. Vores reference refererer til det bedste faldskærms-TV VI har testet. Ikke hvad andre anser for bedst. Om der findes noget derude som måske er bedre i visse henseender har intet med vores reference at gøre.
Vi uddeler naturligvis ikke awards til TV vi ikke selv har haft under luppen, så jeg kan så afgjort ikke se hvordan vores reference award skal blandes ind i denne sag - eller hvorfor den braser sammen blot fordi et semi-projektor måske har et bedre billede.
Der er uden tvivl også andre projektorer og dedikerede monitors derude, som leverer et bedre resultat end LX5090 (Pioneers egen KRP-500 gør eksempelvis...), men at have smide et TV - vi ikke selv har testet - op på tronen ville være en anelse utroværdigt.
Vi uddeler naturligvis ikke awards til TV vi ikke selv har haft under luppen, så jeg kan så afgjort ikke se hvordan vores reference award skal blandes ind i denne sag - eller hvorfor den braser sammen blot fordi et semi-projektor måske har et bedre billede.
Der er uden tvivl også andre projektorer og dedikerede monitors derude, som leverer et bedre resultat end LX5090 (Pioneers egen KRP-500 gør eksempelvis...), men at have smide et TV - vi ikke selv har testet - op på tronen ville være en anelse utroværdigt.
08 okt 2010, 08:20
Det er lidt synd at gutten ikke lige tager et par skud af hele bagsiden af TV'et så man kan fornemme hvor langt de er kommet med at skrumpe dimensionerne. Den tynde ramme er nu ret lækker og får TV'et til at syne af mindre (læs: mindre dominerende).
08 okt 2010, 10:32
Test af produkter, som ikke er tilgængelige i Danmark, har ikke rigtig interesse. I så fald skulle det være en slags teknologi-test, ligesom vi tidligere har gjort med Sonys 11" OLED-TV, men logistikken i at få et laser-Tv ind på testbænken er ikke noget jeg vil kaste mig ud i på den baggrund.
08 okt 2010, 16:09
Hvis det står i nærheden af mig, så gerne. Men det skal formentlig hentes ind fra udlandet, og det er en lidt for stor omgang nu hvor det ikke er tilgængeligt på det danske marked.
08 okt 2010, 16:32
jeg står lige og er i gang med at sætte hus istand så der går nok en godt stykke tid endnu indtil min kælder er færdig men hvis der ikke er kommet noget mere spændende til den tid og hvis jeg har penge til så tror jeg sgu jeg prøver at købe sådan en fætter. der er da ikke noget problem med at sætte en bluray afspiller man har købt i danmark til eller hvad 
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto