Log ind med sociale netværk
20 dec 2010, 15:35
Hei alle sammen...Jeg har skrevet i fler debatter om PS50C7705.
Jeg sendte min inn etter 2 uker...grunnet midlertidig innbrenning...som var helt ille...Den hadde også mye buzz i lyse sener..spesielt nå som man ser på vinteridrett.
Jeg fikk min tilbake Onsad forrige uke....verkstedet hadde byttet panelet...
Er no ikke så ille på retentioner som det forrige panel...og...buzzen er mye mye lavere...jeg hørte ikke noe spesielt problem i helgen når jeg så på vinteridrett...og...bildet er totalt også bedre en forrige panel..
Dette er jo blant verdens beste bildet...så..er ikke mye annet å velge...
Jeg sendte min inn etter 2 uker...grunnet midlertidig innbrenning...som var helt ille...Den hadde også mye buzz i lyse sener..spesielt nå som man ser på vinteridrett.
Jeg fikk min tilbake Onsad forrige uke....verkstedet hadde byttet panelet...
Er no ikke så ille på retentioner som det forrige panel...og...buzzen er mye mye lavere...jeg hørte ikke noe spesielt problem i helgen når jeg så på vinteridrett...og...bildet er totalt også bedre en forrige panel..
Dette er jo blant verdens beste bildet...så..er ikke mye annet å velge...
Panasonic TX-55AX900
Yamaha Avantage RXA-3010
Yamaha BD-1020A
Kappa 8,2i
Yamaha Avantage RXA-3010
Yamaha BD-1020A
Kappa 8,2i
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto