Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MigSelv
Andersss skrev:Er der en som kort kan gengive hvor vidt V20'eren er de par tusinde kroner mere værd en G20'eren?
Hej
Er svært at se på billeder, og smag er også forskellig, men V20 vinder meget på design.
Hvad bedre billede og funktionalitet angår, kan vi heller ikke afgøre på dine vegne.
Lidt features der retfærdiggører merpris :dvb-s tuner, 3 højttalere ( 2.1 ), high contrastfilter pro, blackfilter pro og pip/pap ( picture in picture/picture and picture ).
Af Andersss
DVB-S er satelit tuner, ikk? For det kunne være rigtig godt da den jeg har nu er en gammel og meget dårlig udgave.
Hmm. V20 står den så umiddelbart på. Men det skal nok overvejes grundigt.
Af Senic
Andersss skrev:DVB-S er satelit tuner, ikk? For det kunne være rigtig godt da den jeg har nu er en gammel og meget dårlig udgave.
Hmm. V20 står den så umiddelbart på. Men det skal nok overvejes grundigt.
DVB-S er satelit tuner... læs flg artikel om lige præcis DVB-S i V20 http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1280823474
Forstår godt at du overvejer... :)
Af Andersss
Super fedt link! :)
Men kan lidt forstå at der implicit i den artikel ligger at man ikke kan samme nummer med viasat?
Af Senic
Nej det kan man desværre ikke med Viasat... Ville jeg selv ønske at man kunne...
Af Andersss
Surt. Så vil det jo i så fald være en større omvæltning hehe.
Nå, men attraktivt er det i hvert fald med sådan en V20-fætter der.
Brugeravatar
Af MigSelv
Andersss skrev:Super fedt link! :)
Men kan lidt forstå at der implicit i den artikel ligger at man ikke kan samme nummer med viasat?
Hej
Der kan godt med det rette udstyr ( T-Rex Supermodule 4.6 ), opnås viasat kompatibilitet, der kan dog ikke udstedes garantier. Viasatkortet skal være gyldigt, den rette forhandler fodrer modulet med ny firmware, og aftale om tilbagelevering hvis funktionalitet ikke opnås.
Der er positive reporter på nettet, at dette rent faktisk fungerer.
Af Andersss
Det må også siges at være en ekstraudgift af en hvis størrelse.
Men det er da klart også et alternativ til at skifte til Canal Digital.
Hvordan er kvaliteten af billedet via den indbyggede tuner fremfor en ekstern? Skulle det ikke være en smule mere ringe?
Af jrexa
Panasonic's S20 serie har også ARC. Virker fint mellem min TX-P42S20 og Denon AVR-1611

Jeg havde store problemer med at billedet hakkede, ved afspilning af Blu-Ray. Dette blev løst, ved at "tvinge" fjernsynet til at bruge 24P, når billedet kommer fra en Blu-Ray afspiller.

DVB-T Modtageren virker også fint, med det lokale krypterede TV, fra Nuuk TV. Men jeg skulle lige have et nyt Conax Smart-Card, da de ældre Conax Smart-Cards ikke virker med mange af de nyere Conax CI Moduler. Dette er heroppe et kendt problem, hvis Smart-Card er mere end ca. 2 år gammelt.