Log ind med sociale netværk
03 nov 2010, 00:02
NumZie skrev:Prøv lige en fodboldkamp på 6eren såMig bekendt afhjælper 24p featuren kun panoreringshakken på BR materiale ? En fodboldkamp på 6eren har nok nærmere problemet pga at signalet er voldkomprimeret - og det kan intet TV kompensere for .
03 nov 2010, 07:34
Når jeg ser tv, uanset hva kanal, kan der os forkomme hak osv, men er jo pga signalet, så snart jeg popper en film på, er der intet, det flydende hele vejen nu
og før var det meget tydeligt, skete ca hver 5 min på alle film!
03 nov 2010, 21:14
Jeg gad bare godt vide, hvad blur og judder reduction skal stå på, for at jeg undgår mest muligt af det hakkeri i fodboldkampe. Film er jeg ligeglad med.
Nogen der ved det?
Har læst diverse forklaringer på nettet, men jeg er åbenbart fatsvag.
Nogen der ved det?
Har læst diverse forklaringer på nettet, men jeg er åbenbart fatsvag.
03 nov 2010, 22:31
Blur reduktion burde ikke have noget som helst at gøre med hakken i billedet. Det er udelukkende til at fjerne det slør som LCD-teknikken medfører. Det er judder reduction du skal lege med.
08 nov 2010, 20:00
Hm - jeg kan ikke få det til at spille. Er der ikke andre, der har fundet den gyldne indstilling?
Jeg lider af hakkeri både i fodboldkampe og rulleteksterne nederst på nyhederne til slut - og så er det ligesom at kanterne på visse ting og mennesker er blevet lidt skævt pixeleret, hvis man kan sige det.
Et rigtig stort irritationsmoment for en ellers formidabel skærm.
Samsung har i øvrigt glimret ved at lave nyeste firmwareupdate umulig at installere, hvis man har den forrige firmwareversion - flot.
Jeg lider af hakkeri både i fodboldkampe og rulleteksterne nederst på nyhederne til slut - og så er det ligesom at kanterne på visse ting og mennesker er blevet lidt skævt pixeleret, hvis man kan sige det.
Et rigtig stort irritationsmoment for en ellers formidabel skærm.
Samsung har i øvrigt glimret ved at lave nyeste firmwareupdate umulig at installere, hvis man har den forrige firmwareversion - flot.
15 nov 2010, 19:48
Jeg kan simpelthen ikke få det til at være pænt. Det hakker helt vildt selv ved Vild med Dans eller rulleteksterne efter Go'aften Danmark.
Jeg har prøvet at stille begge både højt og lavt uden held.
Udover det hakker er det nogen gange pixeleret - så meget at jeg overvejer at skille mig af med det ellers gode TV og hoppe på en plasma i stedet (den skulle være uden disse skavanker, ikke?)
Jeg har prøvet at stille begge både højt og lavt uden held.
Udover det hakker er det nogen gange pixeleret - så meget at jeg overvejer at skille mig af med det ellers gode TV og hoppe på en plasma i stedet (den skulle være uden disse skavanker, ikke?)
15 nov 2010, 20:04
NumZie skrev:Udover det hakker er det nogen gange pixeleret - så meget at jeg overvejer at skille mig af med det ellers gode TV og hoppe på en plasma i stedet (den skulle være uden disse skavanker, ikke?)Tråden her var nu vistnok oprindeligt om hakkende billeder på plasma TV..
15 nov 2010, 22:51
NumZie skrev:Argh!Tror lige du først bør undersøge dit signal . Det lyder nærmest som om du har billedudfald og pixeleringer pga dårligt antennesignal . ?
Kan det ikke blive bedre end det, jeg ser?
Så er det sq skidt - synes ikke jeg har set nogen lignende på min kammerats 42" plasma nemlig... og jeg kan da leve med lidt - men når det gør så meget ulæseligt, så er det for slemt synes jeg
17 nov 2010, 08:57
Mja - jeg synes mit problem præcis ligner dem, der omtales tidligere i tråden.
Jeg har ikke decideret udfald i billeder - det hakker bare - ligesom en lav FPS dengang jeg spillede Counter-Strike i 2002
Pixeleringerne er først kommet efter de sidste par opdateringer af firmwaren. Nogen gange er spillerne simpelthen tvær-lodretgående streger et øjeblik...
Hvordan tester jeg lettest mit antennesignal?
Jeg har ikke decideret udfald i billeder - det hakker bare - ligesom en lav FPS dengang jeg spillede Counter-Strike i 2002
Pixeleringerne er først kommet efter de sidste par opdateringer af firmwaren. Nogen gange er spillerne simpelthen tvær-lodretgående streger et øjeblik...
Hvordan tester jeg lettest mit antennesignal?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto