Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hnm123
Det lyder jo kanon :)

Og nu lå der lige en besked på mobilos fra Dell
( eller det selskab, der leverer for dell ),
at de vil levere min skærm, den 20/9 mellem 17 og 21.

Det går sgu da godt, når jeg i går fik en mail omkring, at min
ordre var udsat til levering d. 25/9 :o

Der er sgu styr på sagerne.

Men bare jeg får min skærm hurtigst muligt.

Jeg skal da ha' 8)
Af Mokkat
hnm123 skrev:Er der andre her i forummet som har købt en 2007WFP hos Dell fornylig og som også får deres levering udsat?

Bestilte min d 10/9, og de har foreløbigt udsat den 2 gange, senest til d 26/9

Det her kommer til at ta noget tid :o
Af PowerJ
hnm123: Jeg bestilte min 2007WFP den 4 Sep. de har også udsat leveringen 4 gange, det var noget med at nogen power cords var i restordre.

men den skulle komme i dag mellem 17.00-21.00.

Prøv lige og spørg om jeg har krudt i røven, sidder og kigger på hvad klokken er hele tiden :p
Af Mokkat
går ud fra at powercord er den standard strømkabel alle skærme og psu'er bruger... kan man ikke få dem til sende resten uden så man ikke skal sidde og vente på noget man har liggende i forvejen?
Af PowerJ
ja det er bare et std. power kabel. sagde ellers at de bare kunne sende skærmen og eftersende det kabel, men næ nej det vil de ikk være med til
Af Joniru
Jeg har netop modtaget min nye Dell 2007WFP, og der ER en indstilling så den laver sort i siderne. Det er under display settings i OSD'en. Her kan vælges 1:1, 4:3 eller fill.

Venlig hilsen,
Brugeravatar
Af melen
Joniru skrev:Jeg har netop modtaget min nye Dell 2007WFP, og der ER en indstilling så den laver sort i siderne. Det er under display settings i OSD'en. Her kan vælges 1:1, 4:3 eller fill.

Venlig hilsen,
Kører du VGA, det er ikke muligt når der køres DVI - ikke på min skærm!
Senest rettet af melen 18 sep 2006, 20:11, rettet i alt 1 gang.
Af dMITIj
Joniru skrev:Jeg har netop modtaget min nye Dell 2007WFP, og der ER en indstilling så den laver sort i siderne. Det er under display settings i OSD'en. Her kan vælges 1:1, 4:3 eller fill.

Venlig hilsen,
Mjello der :)

Du må meget gerne lige fortælle lidt om den når dy har fået afprøvet den i lidt spil m.m. :)
Af Joniru
Hej,

Jeg kan desværre ikke teste om det også gælder for dvi, jeg har kun vga forbindelse lige nu(bærbar). Imorgen kan jeg vende tilbage med om det også dur med dvi. Jeg havde ikke lige overvejet at der skulle være forskel.

Jeg skal nok vende tilbage med lidt test af skærmen når jeg har fået afprøvet lidt mere. Indtil videre virker den utrolig lækker.
:)
Af PowerJ
Jeg har også lige modtaget min Dell 2007WFP :D

Nul pixel fejl, nå nu skal jeg lege vidre
Af dMITIj
PowerJ skrev:Jeg har også lige modtaget min Dell 2007WFP :D

Nul pixel fejl, nå nu skal jeg lege vidre
hvad siger du så er den for fed til spil m.m?? :D kan ikke vente til jeg får min :)))
Af dMITIj
Mjello all.

Jeg bestilte min DELL 2007WFP i søndags 17/9-06 og i dag ringede en sød kvinde og spurgte om jeg var hjemme mandag 25/9-06 ml 17-22 for så vil min skærm ankomme der :)

weeee nu mangler jeg bare at høre fra jer to hvad i synes om jeres??? :p

Ps. jeg fandt dette i et forum ang. netop denne model:
http://reviews.cnet.com/Dell_UltraSharp ... &tag=uolst
Af Mokkat
dMITIj skrev:Mjello all.

Jeg bestilte min DELL 2007WFP i søndags 17/9-06 og i dag ringede en sød kvinde og spurgte om jeg var hjemme mandag 25/9-06 ml 17-22 for så vil min skærm ankomme der :)

weeee nu mangler jeg bare at høre fra jer to hvad i synes om jeres??? :p
flot dell, bestilt d 10/9 og idag (igen) udskudt til d.28...
Af hnm123
Hurrraaaa, så er den sgu kommet, Endelig.

I 3 kasser?
1 til strøm, 1 til manual, 1 til selve skærmen.
Det er godt at Dell gør sit til at få fældet al den trælse skov :)

Nå, men det var jo en leg at slutte den til/Samle den.

Den er sat i DVI, jeg har en NVIDIA 6600GT GFX.
Kører 1680x1050, 32bit, 60hz.

Fandt en driver på Dells hjemmeside til skærmen, som jeg har installeret.
Ved ikke om det giver noget, but what the h...

Kører som en drøm, har ikke oplevet nogen pixelfejl, men har
nu heller ikke kigget grundigt efter overhovedet.
Lige leget lidt med den monitortest, der er her på siden, og der så det nu fint ud. Men jeg savner nu autoadjust :)
( Virker kun for VGA ).

Men jeg tror det kommer til at tage noget tid at indstille skærmen sådan som jeg gerne vil have den. Der skal nok leges lidt frem og tilbage.

Kører i Desktop mode, der er lidt banding i de 2 andre modes.
Det er en Revision 2 made in Czech Rep.

Jeg gjorde som melen anbefalede og satte min nvidia driver til "Centreret output" under "Indstillinger for digital fladskærm".

Og så startede jeg et spil op, der kørte 1024x768 efter min gamle 17" CRT skærm, og hurrra den kørte kun 1024x768, resten af skærmen var bare sort.
Og jeg havde ikke rørt en finger ved skærmen. den wide mode setting i skærmen stod vist nok stadig til fill ( jeg kan i hvert fald ikke ændre den, når jeg står ude i desktop, nok pga DVI ).

Så satte jeg spillet op til 1680x1050 og "vupti", så kørte jeg fuldscreen.
Savle Savle, det ser sgu godt nice ud i den størrelse :)
Damn, det kommer sgu nok til at koste et nyt og bedre GFX O_O.

Films mv. kører og bare derud i 16:9.
( Bsplayer, ffdshow )

Skal dog til indstille alt efter at jeg går fra en 1024x768 opløsning til 1680x1050 :)

Alt i Alt er jeg meget positivt overrasket.
Var begyndt at blive lidt nervøs pga. leveringsforsinkelser, banding etc.

Glæd jer, jer der har bestilt og ikke fået endnu