Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Actionman
hehe det kan ske for alle
ja shg skal kun have 8200 og det er jo en fair pris, men overvejer stadig om man skulle tage en lille tur til det tyske og købe den der, eller købe den over nettet i udlandet, men risikere jeg ikke at der er nogle funktioner der ikke dur i dk da det så ikke er en nordisk model ?
Af Rodding
Jeg ville ikke gøre det, da der kan komme mange problemer hvis det skulle gå i stykker.
Hvis du købe den hos shg er det den danske mode og du får 1 års garanti med i prisen.
Af Actionman
Så har jeg bestilt et SONY KDL46EX500 hos SHG, håber den kommer imorgen :D :p
Af Actionman
Så kom GLS forbi med tv'et og de kom enda op på 2.sal selv om gls ikke tag ting der vejer over 20 kg op på over stue etagen ;D
mit første hånds indtryk er wow, men kommer med en bruger andmeldese i løbet af weekenden, skal spille lidt/meget ps3 og se nogle blu ray film og se lidt tv og gå på nettet med det, så for prøvet det hele. :D
Af maskus
Actionman skrev:Så kom GLS forbi med tv'et og de kom enda op på 2.sal selv om gls ikke tag ting der vejer over 20 kg op på over stue etagen ;D
mit første hånds indtryk er wow, men kommer med en bruger andmeldese i løbet af weekenden, skal spille lidt/meget ps3 og se nogle blu ray film og se lidt tv og gå på nettet med det, så for prøvet det hele. :D
Fedt... Opret det evt. som en brugeranmeldelse her på siden...