Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mcmejsner
BrunoB skrev:
mcmejsner skrev:Så kom jeg til, at bestille en til udskiftning af min gl. NEC 20WGX2
udskiftning af NEC 20WGX2!!!
Er du da sindsyg menneske?
Det er da stadig verdens bedste skærm.
OK selvom dens 20" måske begynder at føles lidt trang.
:( :s :(
Lidt måske, men savner lidt noget mere plads til skrivebordet og til at se film og se hjemmesider samtidig. Sidder med 24" Dell på arbejdet, og man vender sig lidt til den meget plads det giver.
Den gl. skærm har jeg dog været ovenud glad for, da den har tjent mig super godt. (B
IT-Bruger skrev:mcmejsner skrev:
Så kom jeg til, at bestille en til udskiftning af min gl. NEC 20WGX2 hos Dustin home til 4799,-
Nice....tillykke med den nye skærm herfra ;)
Tak tak.. er spændt på at få den sat til. :p

Nogen der har et bud på hvor meget NEC'en kan sælges for i dag?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
En 5-700 kr. kan den måske indbringe. Alderen taler desværre imod for selve skærmen fejler jo ikke noget. En ny køber skal være bekendt med de fordele skærmen tilbyder før prisen vil lokke. En 20" widescreenskærm kan jo erhverves for få kroner, hvis man ikke er kritisk med billedkvaliteten.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til jer der bestilte en U2711 til 4800 kr.:
Har I rent faktisk fået en faktura (ikke blot en ordrebekræftelse) på beløbet? Skærmen er oppe i 6200 kr. igen nu, så det lugtede lidt af en fejl. Meld gerne tilbage.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
Yakken skrev.
Til jer der bestilte en U2711 til 4800 kr.:
Har I rent faktisk fået en faktura (ikke blot en ordrebekræftelse) på beløbet? Skærmen er oppe i 6200 kr. igen nu, så det lugtede lidt af en fejl. Meld gerne tilbage.
Den tanke slog også mig.....noget kunne tyde på, at man havde glemt at lægge moms oveni? Ser man på Dustin's erhvervssite koster den 4.799.- ekskl. moms og 5.998.-inkl moms.
http://www.dustin.dk/pd_5010380195.aspx?intcmp=Tab_home
Af mcmejsner
Ja, jeg har også godt set det. :s

Må lige se om der kommer noget information fra Dustinhome på min order-

Krydser fingre for, at ordren går igennem. O-O

Vender tilbage med nyt når der er noget:
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, det var nemlig også den eksakte match mellem deres erhvervspriser uden moms og deres almindelige side, som fik det hele til at se lidt mystisk ud.
Af mcmejsner
Så røg der en bekræftelse ind fra dustinhome.dk omkring ordre er sendt, og den ligger til afsendelse.
:D

Så er det bare at vente spændt og se om ikke den skulle nå frem i morgen. O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Damn. Lidt surt at man tøvede i fredags. Vi sad ellers med fingeren på "Køb"-knappen, men købet blev udskudt indtil den Eizo Foris 2431, der var til test i privaten, var sendt retur... :D
Af mcmejsner
Så er det godt nyt for mit vedkommende. :p

Pakken blev modtaget hjemme hos svigermor i morges. (Hun bor lige rundt om hjørnet, og hun er hjemmegående, så det passede perfekt med at slippe for at hente på posthuset.) :D

Og den står nu på skrivebordet og er i drift netop som jeg sidder og skriver, og hold da op med skrivebordsplads der er når man går fra 1680x1050 og til 2550x1440.

Prøvede også at starte Mass Effect op i fuld opløsning (2550x1440) og det er sku noget af en oplevelse.. Skal dog vende mig lidt til, at jeg skal dreje hovedet for, at se rundet på skærmen. :s
Af Illgor
arh damm - havde ikke lige set at det bare var et midlertidigt tilbud - havde da ellers lige set at jeg skulle ha den i stedet for 24" udgaven...