Log ind med sociale netværk
22 jan 2010, 10:52
3D markedsføres jo ret intenst for øjeblikket - derfor: glem nu ikke 2D gengivelsen
Da jeg kun ser med et øje er jeg ret ligeglad med 3D.
I løbet af foråret skal jeg formentlig investere i et nyt TV - så gode bud på, hvem der leverer den bedste 2D gengivelse er højt prioriteret.
I løbet af foråret skal jeg formentlig investere i et nyt TV - så gode bud på, hvem der leverer den bedste 2D gengivelse er højt prioriteret.
22 jan 2010, 11:47
Bare rolig - vi glemmer ikke 2D. 3D er mest af alt et gimmick i øjeblikket. Lidt i stil med DLNA. Meget sjovt, men ikke for alvor noget man bør lade være altafgørende for valget af TV.
22 jan 2010, 14:42
Hej Rasmus
Jeg har godt set, at I har anmeldt Sony 40ZX1 - men er på deperat udkig efter den "bedste" allround skærm til stuen (40-42"). i prisklassen 8.000 - 12.000 kroner.
I den forbindelse ville jeg være meget interesseret i at se en test af Sony 40EX1 - idet jeg er lidt tiltrukket af ideen, men boksen som rummer alle indgange og som overfører trådløst signalet til fjernsynet (er godt klar over at den ikke kan overføre 1080p - men ved ikke hvor meget forskel dette går for en helt normal bruger af fjernsyn)
Så - Sony 40EX1 - please
Jeg har godt set, at I har anmeldt Sony 40ZX1 - men er på deperat udkig efter den "bedste" allround skærm til stuen (40-42"). i prisklassen 8.000 - 12.000 kroner.
I den forbindelse ville jeg være meget interesseret i at se en test af Sony 40EX1 - idet jeg er lidt tiltrukket af ideen, men boksen som rummer alle indgange og som overfører trådløst signalet til fjernsynet (er godt klar over at den ikke kan overføre 1080p - men ved ikke hvor meget forskel dette går for en helt normal bruger af fjernsyn)
Så - Sony 40EX1 - please
25 jan 2010, 12:38
Tak for de mange bud. Men vi ser meget gerne mange flere tilbagemeldinger. Kom endelig på banen alle jer, der endnu ikke lagt et indlæg endnu.
Hvis det er vanskeligt at danne sig et overblik over de mange nye modeller, kan denne side måske hjælpe: http://www.flatpanels.dk/ces2010tema.php
Hvis det er vanskeligt at danne sig et overblik over de mange nye modeller, kan denne side måske hjælpe: http://www.flatpanels.dk/ces2010tema.php
25 jan 2010, 12:50
Jeg kunne rigtig godt tænke mig anmeldelser af de produkter som rammer mellem/lav-pris segmentet men som forventes at have en fornuftig ydelse. Jeg tænker især på sony´s ex modeller, fx ex500 der kommer på markedet i februar.
Kommer dette tv til at kunne yde bedre end fx sl8000, når det nu ikke har scanning backlite?
Derudover kunne det være spændende med test af plasmaskærme i størrelsen 37".
Evt. test af hvordan de forskellige hertz og scanning backlite systemer klarer sig fra producent til producent.
Nå men ellers ser jeg bare frem til at læse de kommende anmeldelser

Kommer dette tv til at kunne yde bedre end fx sl8000, når det nu ikke har scanning backlite?
Derudover kunne det være spændende med test af plasmaskærme i størrelsen 37".
Evt. test af hvordan de forskellige hertz og scanning backlite systemer klarer sig fra producent til producent.
Nå men ellers ser jeg bare frem til at læse de kommende anmeldelser
25 jan 2010, 12:56
Har de interesse pga. 120 Hz i spilbrug eller pga. 3D gengivelsen i spil? Eller begge dele?
Wendigo skrev:Jeg ville gerne se de her anmeldt i fremtiden, når de lander i dk:Vi satser stærkt på at anmelde mange af de kommende 120 Hz skærme. Jeg er stadig lidt usikker om jeg også vil bringe 3D aspektet ind over. Hvad er generelt din holdning - og andres - til 3D på de nye 120 Hz PC skærme?
ViewSonic V3D241wm
LG W2363D
Acer G245
Har de interesse pga. 120 Hz i spilbrug eller pga. 3D gengivelsen i spil? Eller begge dele?
25 jan 2010, 14:45
Rodding skrev:Det er da røv nederen hvis man skal sidde med sådan nogle 3D biller hver gang man skal se tv??3D bliver jo et tilvalg, som f.eks. kan aktiveres hvis man ser en 3D film eller har et 3D PlayStation spil. Skærmene kan naturligvis også vise almindeligt 2D, men ja, 3D briller er ikke just super fedt, men det er første skridt mod dybdeoplevelse ind i og ud af billedet.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto