Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af richthofen
Nu har jeg jo ikke skrevet at mit 50" står 1 meter væk fra mig. :)

Min, troede jeg, ironiske lidt myg til elefant sammenligning tog du lidt for alvorligt.

Men mht Kino effekten har du helt ret. Hvorfor er det lige du og mange andre, blandt andet mig selv, går i biografen? TV/Biograffilm især skal efter min mening, nydes stort, på alle niveauer, så du får alle detaljer med i hele/overalt i billedet.

Mht billedkvalitet skyder du langt forbi målet og ned i mine sko! :)
Af tarok
richthofen skrev:Nu har jeg jo ikke skrevet at mit 50" står 1 meter væk fra mig. :)

Min, troede jeg, ironiske lidt myg til elefant sammenligning tog du lidt for alvorligt.

Men mht Kino effekten har du helt ret. Hvorfor er det lige du og mange andre, blandt andet mig selv, går i biografen? TV/Biograffilm især skal efter min mening, nydes stort, på alle niveauer, så du får alle detaljer med i hele/overalt i billedet.

Mht billedkvalitet skyder du langt forbi målet og ned i mine sko! :)
I biografen er afstand fin til stor skærm :)
Af richthofen
:p :D Det kommer an på hvor du sidder henne. :D

Forresten bruger jeg og sikkert de fleste ikke kun deres tv'er til SD signaler men også til HD formaterne og der begynder de store skærme virkelig at rykke fra de små.

Igen - det kommer an på med hvilke preferencer i baghånden man køber sit tv. Det er bare ikke så sort hvidt. :)