17 dec 2009, 14:30
Dit link er til en analyse der er 5-6 år gammel. For ca. et års tid siden annoncerede flere af de større LCD-fabrikanter, at de nu kunne levere CCFL-belysning med 100.000 timers levetid (vi har vist også en nyhed om det et sted), men hvor udbredt disse lyskilder blev siden da har jeg ikke fulgt med i. LED nåede at melde sin ankomst inden.
ctacta skrev:Så må jeg lige stille dig et spørgsmål, har du set et LCD panel med 50% lysstyrke af det oprindelige? (det svare ikke til at skrue brightness ned med 50% i en menu!)Hvorfor så aggressiv? Jeg præciserede blot hvad "levetid" reelt betyder. At disse tal så kun kan opnås i et laboratorie i accellererede tests er selvfølgelig lidt trist.
Det er komplet ubrugeligt! præcis som et PDP panel der synger på sidste vers. Genbrugspladsen er aktuel når det sker.
Dit link er til en analyse der er 5-6 år gammel. For ca. et års tid siden annoncerede flere af de større LCD-fabrikanter, at de nu kunne levere CCFL-belysning med 100.000 timers levetid (vi har vist også en nyhed om det et sted), men hvor udbredt disse lyskilder blev siden da har jeg ikke fulgt med i. LED nåede at melde sin ankomst inden.