Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jo, det kan du godt, men som sagt så er der kun én indgang. Dvs. hvis du har en PC og en BluRay, så må du vælge. Og når nu boksen er trådløs, så er det vel lidt tamt at skulle forbinde én enhed. Så hellere forbinde ét kabel fra boks til TV, og lade resten af dine enheder sidde i boksen også.
Af hclouv
Du har ret. tror også bare jeg smider tingene i boksen. Er ikke super kræsen hvad det angår så tror nok jeg kan leve med de 1080i. Har pt. heller ingen Bluray eller PS3 så det går nok.

Du ved ikke tilfældigvis om man kan bruge højtaleren som centerhøjtaler?

HC
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det ved jeg ikke om den kan. Du bør nok oprette din egen tråd til spørgsmål om ZX1 eller spørge i tråden hørende til anmeldelsen af TV'et.
Af hclouv
det prøver jeg, tak!
Af MVP_
Nu har jeg lige set på annmeldelserne en gang mere vedrørende LG´s 8000 serie og Samsung´s 8050.
Kan godt være at jeg var lidt for hurtig med at skyde LG ned som værende kandidat til mit næste køb.

@ Rasmus!

Hvad er din oplevele af de 2 skærme i forhold til hianden?
Nu citerer jeg lige mig selv i håbet om at køre emnet på rette kurs igen. :)

Nogen der har lidt mere indput til et par snarlige købere?
Af Ney
Med fare for gentagelse:
V10!
I tape Connection eller Hifiklubben med dig!
Af kimschurmann
ZX1 har alt for store problemer med bleeding i forhold til prisen - så hellere et Samsung LED med local dimming eller et Sony x4500 26" - det kan presses ned til 15000 i sony center århus ;)

Det er dog ret grimt :(