Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af farbruun
jeg ringede til Sony Center ang. bleed på mit Z5500.

Da sælgeren påstod, at Z5500 var fri for bleed, ja var der jo ingen vej udenom.

Men nu sender de sgu først en tekniker ud for at tjekke om det kan laves. Dernæst tager teknikeren det sikkert med - og ender med at erkende det ikke kan laves og sender besked til Sony DK at Sony Center butikken skal have en kreditnota - først der kan jeg få ombyttet mit tv som vi alle ved det ender med.

Kan det passe, at det skal være så omstændigt ?
Af kimschurmann
Det kan ikke passe, men de har jo ret til at prøve at fikse problemet på stedet.

Men i Sony Center Århus har jeg nu uden problemer fået ombyttet mit tv to gange, de har endda leveret og hjulpet med at pille ned og sætte op igen...

Det er sgu god service! Har betalt lidt ekstra for at få opgraderet til z5500 - håber ikke at det også "bleeder"... så dropper jeg sgu sony!
Af farbruun
kimschurmann skrev:Det kan ikke passe, men de har jo ret til at prøve at fikse problemet på stedet.

Men i Sony Center Århus har jeg nu uden problemer fået ombyttet mit tv to gange, de har endda leveret og hjulpet med at pille ned og sætte op igen...

Det er sgu god service! Har betalt lidt ekstra for at få opgraderet til z5500 - håber ikke at det også "bleeder"... så dropper jeg sgu sony!
Det er Sony center FIELDS der er så "service mindede" :-(
Af keeem
Er der egentlig mulighed for at tilslutte eksempelvis en ekstern harddisk til Sony 40W5500 og se videoklip derfra?

Eksempelvis har jeg nogle videooptagelser fra to ferier, som ligger på min eksterne harddisk. Kunne være fedt at have muligheden for at se disse optagelser på tv'et.

Jeg kan se at der er usb-indgang, men er det nok?
Af Niller53
keeem skrev:Er der egentlig mulighed for at tilslutte eksempelvis en ekstern harddisk til Sony 40W5500 og se videoklip derfra?

Eksempelvis har jeg nogle videooptagelser fra to ferier, som ligger på min eksterne harddisk. Kunne være fedt at have muligheden for at se disse optagelser på tv'et.

Jeg kan se at der er usb-indgang, men er det nok?
Du eer nok nød til at slutte din bærbare PC til tv`et og se det den vej. Går udfra at du kan se dine videooptagelser på PCen.. Eller brænde dem på en DVD.

Nils
Af keeem
Du eer nok nød til at slutte din bærbare PC til tv`et og se det den vej. Går udfra at du kan se dine videooptagelser på PCen.. Eller brænde dem på en DVD.

Nils
Problemet er at et par af optagelserne fylder mere end der kan være på en dvd, så derfor det kunne være smart at have mulighed for afspilning direkte fra en ekstern harddisk.
Men der er måske ikke noget afspilningssoftware i TV'et som kan det.