Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Danny Beyer
NazmDK skrev:Danny Meyer...

Samsung Mpeg 4 fjernsyn blev ca. lanceret Vinteren 2008... Og dit kom ud ca. sommeren 2009

Så må du selv regne resten ud? ;D
Jeg er helt med på at 2005 er nogle år før mit fjernsyn, men det kunne jo være det ikke var et årstal men stod for noget andet.
Især når nu det er den eneste opdatering til LE40B655 ihvertfald den eneste jeg kan finde på deres hjemmeside.

Nogen der kan hjælpe med en nyere?
Af samsungdk
Danny Beyer skrev:Hej alle,

Le40b655 har en opdatering på samsungs hjemmeside, med navnet: ver.T-CHL7DEUC-2005.0
Betyder det at den er fra 2005?? Det er da en gammel en så....

Hjælp?
Hej Danny

Den version betyder ikke et årstal, Det er bare versions nummeret.

Den version er den seneste, Er det nogle problemer med den, skal du kontakte supporten eller mig på mail. så hjælper vi gerne.

SamsungDK
Af Danny Beyer
samsungdk skrev:
Danny Beyer skrev:Hej alle,

Le40b655 har en opdatering på samsungs hjemmeside, med navnet: ver.T-CHL7DEUC-2005.0
Betyder det at den er fra 2005?? Det er da en gammel en så....

Hjælp?
Hej Danny

Den version betyder ikke et årstal, Det er bare versions nummeret.

Den version er den seneste, Er det nogle problemer med den, skal du kontakte supporten eller mig på mail. så hjælper vi gerne.

SamsungDK
Mange slags tak :)

Så prøver jeg den lige.
Af samsungdk
Super, Husk at skrive hvis der er noget vi kan hjælpe med.

SamsungDK
Af Makaus
Kanalsortering på ældre modeller.
Af samsungdk
Makaus skrev:Kanalsortering på ældre modeller.
Hej

Ringe til supporten 70701970

Eller send mig en mail

SamsungDK
Af Makaus
Får jeg ikke bare samme svar som alle andre?
Af Aviator
SAMSUNG DK !!!

Vi vil gerne vide om Samsung gør noget ved deres firmware på A modellerne.
Efterhånden viser det jo sig med al ønskelig tydelighed at det som man i starten ikke har set som et problem (manglende kanalsortering) nu bliver ændret på B modellerne !!?!?

Ser man det så ikke som et problem på A modellerne ?? ej vel?
- På med vanten og pres igennem for en løsning til os - De fremtidige kunder!!
Af soperasmu
Kom nu Samsung. Tænk hvor stort et scoop det kunne blive ved med en lille opdatering at tilfredsstille de mange utilfredse kunder. Så ville de jo blive nødt til at anbefale Samsung produkter igen.
Af Sjakalen
Fik en mail fra en bruger her på Fladpanels lige op til jul som så også spøger om den skide tv guide. jeg skriver til ham :)

Jeg har sq mere eller mindre opgivet det!! ved ikke lige hvilken tråd du har læst på fladpanels?? men opdater dig lige hurtig. jeg snakket jo med Yousse hvor de snakket om at der skulle være 2 DVB-C tuners i mit/vores tv for at man kunne se den skide tv guide. men gik så en dag ind i en Fona da jeg lige kom forbi.. for at spøger om hvor mange fladskærme han hadet på lager med 2 DVB-C tuners?? han troet jo nærmest at jeg var total på stoffer. for det hadet han sq godt nok aldrig hørt om (fona frederiksberg centret)

Ringet så til Yousse dagen efter for at spøger om hvorfor de udsender et signal som der ikke er nogle der kan modtage, da der Måske ikke findes et enste tv på market med 2 DVB-C tuner i?? og hvorfor fanden de også anbefaler div fladskærme på deres hjemmeside som er blevet Yousee godkendt, men som heller ikke har 2 DVB-C tuner og heller ikke vil kunne kan modtage deres tv guide signal digitalt?? (jeg har ingen problemer med at modtage deres tv guide billedet med analog signalet, men det har jo så ingen info om tv programmer) det kunne de jo så heller ikke svare på?? og det måtte da være deres medarbejder der er forkert på den, hvis hun har oplyst mig om det... men hun gik jo op for at snakke med nogle af deres kloge hoveder (teknikker) mens jeg har blev i røret i godt 10-12 min. så det er sq nok mere deres teknikker der har drukket af pispotten!!

Og hos Samsung support kan man sq heller ikke få et ordenligt svar, de siger det Yousee's lort der er noget galt med, og hos Yousee siger de at der er mit tv der må har en fejl, men synes sq da det er meget skummelt hvis vi alle sammen har fejl på vores tv.. og bare en men samme fejl... kunne forstå det hvis vi alle sammen hadet den samme model/mærke

Godt nytår :) vi kan jo kun håbe på at det kommer til at virke en gang i det nye år!! hvis vi er heldige

Jeg har opdateret min Samsung UE46B7070WW her den 2009-11-24 med T-CHU7DEUC-3000.G
Af pernhein
Jeg kan ikke komme på Samsungs hjemmeside - den bliver med at gå ned. Er der en venlig sjæl, der vil lægge et link til opdatering af software på l mit TV her på siden? Købt d. 8.1.2009.

På forhånd tak for hjælpen
Af stef4690
Hvordan er den i 46 tommer? samsung 7070 ?
Af soperasmu
YOUSEE's TV-boks fungerer fortræffeligt her hos mig, så kanalsortering er ikke længere aktuelt for mig. Mener dog stadig at Samsung bør komme med en opdatering der gør kanalsortering mulig, også på "gamle" LCD'er fra 2008-09.
Af Ermolenko
@ Samsung.dk: Hvorfor smider du ikke bare instruktionen ud her på forummet, hvis du virkelig sidder inde med det gyldne svar på, hvordan man håndterer kanalsortering på de "ældre" modeller af jeres produkter? Hvorfor alt det hemmelighedskræmmeri?

Eller er det bare fordi du helst vil undgå at skrive, at I skider på fjernsyn der er ældre end 6 måneder?

/Ermo