Log ind med sociale netværk
23 okt 2009, 21:12
I hører nærmere om det lever op til forventningerne.Tillykke og ser frem til din vurdering. Så i reklame for expert i dag at de nu også forhandler 970. 17.999 for 40 tommer. Må vist lige over i den lokale imorgen og se om de har den hængende
24 okt 2009, 18:30
ja, det vil jeg da håbe for jer, ellers må vi høre min ven, og han kan skaffe flere
men jeg overvejede også fleggard, men gider ikke bøvlet med det hvis noget er galt, potentielt bøvl med dvb-t tunere osv osv
på idealo er det billigste ca 19.910 + fragt som det er nu, og så er det en tysk model og ikke en DK model
Så det skal blive meget billigere end i DK førend jeg overvejer at få det op fra tyskland.
mvh Carsten
God Weekend
men jeg overvejede også fleggard, men gider ikke bøvlet med det hvis noget er galt, potentielt bøvl med dvb-t tunere osv osv
på idealo er det billigste ca 19.910 + fragt som det er nu, og så er det en tysk model og ikke en DK model
Så det skal blive meget billigere end i DK førend jeg overvejer at få det op fra tyskland.
mvh Carsten
God Weekend
26 okt 2009, 21:36
Jeg har lige talt med Philips i dag (den 26. okt.), og de oplyser, at denne tv-model er begyndt at blive sendt ud til centrallagrene i denne uge (uge 44), og vil i næste uge kunne blive købt hos diverse forhandlere.
En sælger hos Expert mente, at modellen var forsinket, fordi Philips mistede en stor sending komponenter (vist nok skærme) pga. tsunami.
Har selv overvejet at købe den hos Fleggaard - har ringet til dem, og de bedyrer, at de sælger en fuldt ud "dansk" model, dvs. den har dansk manual og følger de danske standarder, så der skulle ikke være noget bøvl med tuneren... Jeg ved ikke helt, hvor en af debattørerne har det fra, at der skulle være bøvl med tuneren...
Desuden er Fleggaard den billigste leverandør, jeg har set indtil nu: 13.990 kr. leveret for 40 tommers modellen - dvs. 5000 kr under, hvis du køber hos fx Fona eller Expert! DET er da en god sjat penge
Mon ikke snart testen af apparatet kommer her på Flatpannels??? Den er LÆNGE ventet
En sælger hos Expert mente, at modellen var forsinket, fordi Philips mistede en stor sending komponenter (vist nok skærme) pga. tsunami.
Har selv overvejet at købe den hos Fleggaard - har ringet til dem, og de bedyrer, at de sælger en fuldt ud "dansk" model, dvs. den har dansk manual og følger de danske standarder, så der skulle ikke være noget bøvl med tuneren... Jeg ved ikke helt, hvor en af debattørerne har det fra, at der skulle være bøvl med tuneren...
Desuden er Fleggaard den billigste leverandør, jeg har set indtil nu: 13.990 kr. leveret for 40 tommers modellen - dvs. 5000 kr under, hvis du køber hos fx Fona eller Expert! DET er da en god sjat penge
Mon ikke snart testen af apparatet kommer her på Flatpannels??? Den er LÆNGE ventet
26 okt 2009, 22:08
Som skrevet i et andet indlæg om dette LCD tv, så skal der stå følgende:
Der er forskel på de forskellige tunere.Måske nogen kan af/bekræfte det på det fra Fleggaard
Du skal være opmærksom på følgende:
Under Digital TV Country Compatibility på bagsiden af TVet skal der stå DNK ved følgende, før du kan bruge det som et H tv i Danmark:
DVB-T & MPEG2.
DVB-C
Hvis der står DNK ved disse, kan dit TV bruges i Danmark.
Vi håber dette kan hjælpe.
Skulle du have yderligere spørgsmål, referer da venligst til 50-413301739
Med venlig hilsen
Philips Customer Care Center
29 okt 2009, 20:09
Hej
Jeg har bestilt 40" modellen hos Fleggaard og modtager varen uge 46.
På adressen nedenfor kan i se produktark for varen/handel hos Fleggaard.
http://www.fleggaardshop.dk/images/edit ... eaflet.pdf
Nederst på siden kan man læse følgende:
*DVB-T MPEG4 only for: France, Spain, Denmark, Norway, Finland, Sweden. DVB-C MPEG4 only for selected providers: Denmark, Norway, Finland, Sweden Most up to date information is available on the type plate of the TV, or via www.philips.com/support under the specific type number.
*Net TV, service offering is dependent on country and subject to terms of use.
Håber info er ok.
Lars.
*DVB-T MPEG4 only for: France, Spain, Denmark, Norway, Finland, Sweden. DVB-C MPEG4 only for selected providers: Denmark, Norway, Finland, Sweden Most up to date information is available on the type plate of the TV, or via www.philips.com/support under the specific type number.
Håber info er ok.
Lars.
29 okt 2009, 22:25
Lars S skrev:HejTillykke med valget ! Håber du gider vende tilbage med indtryk !? Den der test må gerne snart dukke op
Håber info er ok.
Lars.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto