Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mons
Jamen nu får du jo måske dit LG til at virke..

Hvis ikke - kan jeg varmt anbefale pana'en - der går du ikke galt i byen! Når bare man vælger den skandinaviske model, hvor modelnummeret ender på Y - som tilfældet jo også er på Cinemagic..

Personligt mener jeg du får et meget bedre tv pga. plasmateknologien.. Hæng dig ikke i at det ikke er med Full HD opløsning med mindre du sidder tættere på end et par meter.. og - vel at mærke kun ser blu-ray film på din skærm!

Og hvis du så kan overkomme at bide i det sure æble og sende LG'en retur - så kan du glæde dig over at ha' erhvervet dig et langt bedre tv - endda lidt billigere ;)

Har du i øvrigt læst den her test
Har selv 42" og er ovenud tilfreds..
Af vtviking
Jeg har snakket med Cinemagic nu og alt er i skønneste orden. :p
Så ikke mere her fra :)
Af Mons
Så fik du det til at virke formoder jeg!?
Så god fornøjelse med din nye skærm :)
Af vtviking
Ja de havde eftersigende snakket med stofa om det.. Og grunden til at jeg ikke kan få standartkanalerne i digital PT er på grund af stofa ikke har omlagt det hele i mit område.
Det må man jo så regne med :p
og tak tak :)
Af tvkartoffel
Ikke for noget, men få lige det bekræftet hos stofa. Jeg har svært ved at forestille mig at de eneste kanaler der ikke er digitale skulle være DR1 og TV2. DR1 og TV2 skal være digitale, da de mig bekendt, hører ind under "must carry" reglen. - jeg kan selvfølgelig tage fejl.

MVH
tvkartoffel
Af LunD^
Hvad med lige at undersøge tingene inden du beskylder nogen for at snyde?

Jeg har selv lige købt et TV hos Cinemagic.dk og jeg har fået fin behandling.
Af Mons
LunD^ skrev:Hvad med lige at undersøge tingene inden du beskylder nogen for at snyde?

Ro på nu! Kender du selv til den omtalte skærm? - eller kommer din udtalelse fra et andet kvalificeret grundlag?

Hvis du læste tråden ville du se at der var en del tvivl om der var DVB-C tuner indbygget - og da det blev konstateret - var der problemer med at få den til at virke. Nu skulle den virke, men kan tilsyneladende ikke fange de danske digitale kanaler der er gratis!

Så jeg synes da det er på sin plads at tvkartoffel udtrykker sin - hva jeg vælger at se som - bekymring!

Ingen grund til at piske en stemning op her 8)
Af LunD^
Nej kender ikke skæmen. Men man kan jo spørge ind til skærmen til at starte med, fremfor at lægge ud med "har Cinemagic snydt mig?". Synes ikke jeg pisker en stemning op, det var hvertfald ikke meningen? :)
Af BrianH
LunD^ skrev:Hvad med lige at undersøge tingene inden du beskylder nogen for at snyde?

Tror du ikke spørgsmålstegnet betyder at han spørger om han er snydt eller ej?
Af LunD^
Jo, det gør han da.

God dag. :)
Af junsas
vtviking skrev:
Mons skrev:Nu ved jeg ikke hvordan det fungerer på LG skærme, men på min panasonic skulle man ind i DVB-T tuneren for at aktivere DVB-C tuneren - som du jo skal bruge for at modtage DR og TV2 digitalt over kabeltv..
kan ikke helt se hvor henne jeg aktiver DVB-C tuneren med mindre det kan hedde noget andet ? for kan ikke finde en eneste tegn på nogle tunere men den har det ifølge Cinemagic og LG venter jeg på mail fra..
Hvis den ikke har må jeg sende det retur igen.

Mons - Den skulle have det, alle vores stofa kanaler kører via kabel mens DR1 og TV2 som jeg lige har været inde på står på V/UHF

tvkartoffel - det har jeg læst :) og de siger der er også eller tager jeg fejl
Har du prøvet at sætte landekoden på sverige stedet for? Havde samme prob. med at finde dig. kanaler på min samsung, der skulle landekoden stå på finland
Af vtviking
har sat det til Sverige til at starte med :) Det fandt alle kanalerne i stofapakken (vi betaler via en udlejer i bygningen) hvor der stod kabel og ved gratiskanalerne står der v/uhf..
Det kan godt være det kan ordnes men har lavet en RMA om fortrydelsesret da jeg er kommet frem til at jeg helst vil have et TV der er produceret til det nordiske marked.. Venter bare på svar på min RMA. Jeg har ikke hørt noget i dag selvom jeg lavede det i middags men må gå ud fra det kommer i morgen :)