Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sliskie
B650 er jo en tysk model.. Hvis du skal finde den på den danske side, skal du ind og lede efter en B655 .. Det tror jeg du har mere held med derinde :P
Af Tux
sliskie skrev:B650 er jo en tysk model.. Hvis du skal finde den på den danske side, skal du ind og lede efter en B655 .. Det tror jeg du har mere held med derinde :P
ok tak for det. her sad jeg og kiggede på samsung.com.
Af Tux
Modellen har en indbygget digital tv-modtager til både land-og kabelnettet. Derudover er den klar til at modtage TV-og HDTV-signaler i MPEG4 format og samtidig godkendt af Boxer. For at se de digitale betalingskanaler skal du bruge et CA-modul og et programkort (købes separat).
Se det lyder jo som om den gamle ikke får alt for meget bøvl når signalet skifter over. Stort plus.

Desuden lyder det rigtig godt at kunne afspille film via ekstern harddisk der tilsluttes med usb. Tror da helt sikkert det skal være det TV.
Af Tux
cinemagic har både b650 og b655 og ifølge deres side er der lidt forskel på dem (4x hdmi på b655 og 3x på b650). Men det skulle vel bare være importeret udgave når det er b650 så ikke noget problem vel?
Af vtviking
Jeg lytter lige med her :)

Samsungen er spændende hvis den da har MPEG4 på DVB-C tuneren. har dog aldrig haft pladsma og frygter retention/burn in via mit konsol forbrug som ikke er vildt men kan svinge meget