Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dieseldk
Mail til LG
Har problemer med at søge/finde digitale programmer med Danmark som land, får heller ikke adgang til mit ca-modul men det ser ud til at virke med sverige som land. Er det mig der gør noget forkert, eller er det som det skal være?

Svar
Indtil videre skal du have sat Sverige som land for at kunne se dine digitale kanaler. Det er fordi at softwaren i TV:et ikke understøtter Danmark som land lige nu. En opdatering vil udkomme senere. MVH LG Support

Ser ud til at de vil rette det med en firmware opdatering på et tidspunkt.
Brugeravatar
Af whc
Er måske en lidt gammel tråd, men faldt lige over den :).

Har også et LH400, og ja man skal pt. vælge Sverige som land, har også brokket mig over det til LG, og har fået det samme svar at det kommer i fremtiden.

Men ind til da så har jeg skaffet den seneste firmware fra LG, den kan du hente her: http://blog.wcw.dk/#post2

Og lige et lille tip, du kan aktivere video afspilling på LH4000, du kan se her hvordan du gør: http://blog.wcw.dk/#post3

Et godt sted at følge udviklingen med LH400 er her: http://www.avforums.com/forums/lg-owner ... hread.html
Af vtviking
steffenj skrev:Alle de nye LH modeller fra LG har mulighed for DVB-t/c med MPEG4.

DVB-C skal bare indstilles til at lande koden er sverige nogle steder på sjælland for at dette virker med HD kanalerne.
dvs jeg roligt kan købe en LG 47LH7000 50" ? og regne 100% med at den har DVB-C med MPEG4 dekoder ?
For det er alt der afholder mig fra at købe det nemlig. Synes ikke jeg finder noget svar fra google.

Jeg har Stofa. Kan jeg så også gå ind og søge på Sverige for at finde vores kanaler til C-tuneren ?

Kan nogen sige mig hvad de helt præcis mener i denne tekst:

Televisions.com inquired with LG Electronics. The reality is: The LH 7000-series TVs have a digital, HDTV-capable, cable tuner. Since, however, this doesn't support the forthcoming CI Plus encryption standard, the manufacturer excludes it from its advertizing. There's more: Customers that want to use the tuner should set the TV's location to Sweden or Finland during installation - the on-screen menu's language setting is independent of the TV's location. This all assumes that your cable operator allows you to connect third-party equipment.[/i]
Af MLN
Jeg har lige fået en 37LH4000, men jeg kan ikke finde nogen digitale kanaler. Har prøvet at sætte den til Sverige eller Finland, men lige lidt hjælper det.

Hvordan kan jeg se om den rent faktisk har DVB-C tuner?

Synes også jeg har svært ved at google mig til svar på et tilsyneladende simpelt spørgsmål...

Mvh Michael

Michael Nielsen
København N
Af dieseldk
MLN skrev:Jeg har lige fået en 37LH4000, men jeg kan ikke finde nogen digitale kanaler. Har prøvet at sætte den til Sverige eller Finland, men lige lidt hjælper det.

Hvordan kan jeg se om den rent faktisk har DVB-C tuner?

Synes også jeg har svært ved at google mig til svar på et tilsyneladende simpelt spørgsmål...

Mvh Michael

Michael Nielsen
København N
Når du har valgt sverige skulle du kunne vælge kabel/cabel når du går ind i auto indstilling.
Tror slet ikke LH modellerne findes uden dvb-c tuner, men hvis det er et fra LG danmark er den der i.
Af csckim
Hej jeg har stofas store pakke og har nu oz købt et CI mudul fra dem med et Iderto kort,Men mit tv kan ikke finde modulet.Jeg har prøbet Sverige og -- og ingen af dem kan finde det.Har også fået det ombyttet men ingen forandring.
Kan nogen hjælpe mig????

TV: LG 37LF2500