Log ind med sociale netværk
23 apr 2009, 16:50
Det kunne være super med en test af x10, især fordi det er et af de mest omtalte tv i forumet.
Det kunne måske også være fedt med en test af Sony v5500, da det er et tv i samme pris klasse. Så kan man se om x10 virkelig er så god som alle går og tror. Der med ikke sagt at sony er bedre, men kunne godt tænke mig en faglig sammenligning af skærmene.
Det kunne måske også være fedt med en test af Sony v5500, da det er et tv i samme pris klasse. Så kan man se om x10 virkelig er så god som alle går og tror. Der med ikke sagt at sony er bedre, men kunne godt tænke mig en faglig sammenligning af skærmene.
23 apr 2009, 16:53
Jeg stemmer klart for en test. Jeg er dog meget tæt på at købe et - også selv om testen lader vente på sig. Med de fine ord det får med på vejen og mpeg2/4 både på DVB-T og -C passer det sgu lige ind i det jeg synes jeg vil bruge på at få afskaffet mit billedrørstv... :-)
Så... test, yo tak!
Så... test, yo tak!
23 apr 2009, 16:58
Interessen er større end jeg troede, så jeg er gået videre med sagen. Jeg har fået meldingen fra Panasonic, at jeg gerne skulle have et i næste uge.
23 apr 2009, 21:01
Glæder mig til at læse den!
Rasmus Larsen skrev:Interessen er større end jeg troede, så jeg er gået videre med sagen. Jeg har fået meldingen fra Panasonic, at jeg gerne skulle have et i næste uge.Lyder super Rasmus! Glad for der også var så mange andre der også hungrede efter en seriøs dansk test
Glæder mig til at læse den!
23 apr 2009, 22:07
Flot indstilling at lytte så meget til brugerne af dette forum.
Selvfølgelig kan Flatpanels.dk ikke teste alle tv, og må jo foretage nogle valg en gang imellem. Men i dette tilfælde synes jeg, teamet har valgt rigtigt ved at ville anmelde et af de mest populære tv herinde. Mange har interesse i at vide, hvilke ændringer den nye model har i forhold til sidste års model, og hvorvidt dette tv stadigvæk vil være et rigtig godt køb.
Selvfølgelig kan Flatpanels.dk ikke teste alle tv, og må jo foretage nogle valg en gang imellem. Men i dette tilfælde synes jeg, teamet har valgt rigtigt ved at ville anmelde et af de mest populære tv herinde. Mange har interesse i at vide, hvilke ændringer den nye model har i forhold til sidste års model, og hvorvidt dette tv stadigvæk vil være et rigtig godt køb.
23 apr 2009, 23:50
Nu når vi nu er inde på tests, så synes jeg også det er meget relevant at få en test af Panasonics plasma konkurrenter. Især ville jeg meget gerne se en test af Samsungs nye plasma serie 8, og LGs THX certificerede plasma tv.
Lidt mere relevant, efter min mening, end endnu en Pana anmeldelse.
Lidt mere relevant, efter min mening, end endnu en Pana anmeldelse.
24 apr 2009, 11:25
JEg vil ikke have en test
Jeg har allerede købt en X10 - tænk hvis de siger den er dårlig!
Nej, pjat ... det ville selvfølgelig dejligt og høre hvad folk, der har lidt mere forstand på det siger ... og så kan det jo være man får et fif eller to til indtstilling :-)
Jeg har allerede købt en X10 - tænk hvis de siger den er dårlig!
Nej, pjat ... det ville selvfølgelig dejligt og høre hvad folk, der har lidt mere forstand på det siger ... og så kan det jo være man får et fif eller to til indtstilling :-)
24 apr 2009, 11:42
bare ikke i den prisklasse som en x10 ligger i.
Scandal skrev:JEg vil ikke have en testdu skal bare nyde dit tv, der kommer altid en model som er bedre.![]()
Jeg har allerede købt en X10 - tænk hvis de siger den er dårlig!![]()
bare ikke i den prisklasse som en x10 ligger i.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto