Log ind med sociale netværk
19 mar 2009, 22:45
sopa skrev:Så for at forstå dig ret, Yakken:Ja, det er korrekt forstået.
- 37 PX80 er en glimrende skærm, og det betyder ikke noget, om den hedder E eller EA eller andet til sidst?
- Altså er det ikke nødvendigt for mig at købe en EA-model?
- Jeg vil kunne bruge den fremover, og vil ikke få problemer med at se nogle kanaler - og vil altid kunne købe en boks ved siden af, som kan gøre den kompatibel med det signal, der nu er påkrævet, når der er sket ændringer?
Beklager spørgsmålene for dummies, men håber du gider tage dig tid til at svare
03 apr 2009, 17:57
Tak for hjælpen. Nu har jeg lige været i et Panasonic Center, hvor de ikke har px80'eren længere. Til gengæld har de X10'eren... Som har Mpeg4 og DVB-C og DVB-T tunere.
OG billedet må alt andet lige være bedre, så det er vel lige før, at de ekstra penge er givet godt ud - for man sparer jo også penge ved ikke at skulle købe eksterne bokse i fremtiden osv?
Er der nogen, der har set den til billige penge et sted? I Panasonic Centeret kunne man få den til 6500, hvis man selv hentede den.
Og ud fra hvad du skrev om X10'eren tidligere Yakken, så skal man vel være varsom med at købe den på nettet - tænker på det med, at den mister fordelene, hvis den parallelimporteres?
OG billedet må alt andet lige være bedre, så det er vel lige før, at de ekstra penge er givet godt ud - for man sparer jo også penge ved ikke at skulle købe eksterne bokse i fremtiden osv?
Er der nogen, der har set den til billige penge et sted? I Panasonic Centeret kunne man få den til 6500, hvis man selv hentede den.
Og ud fra hvad du skrev om X10'eren tidligere Yakken, så skal man vel være varsom med at købe den på nettet - tænker på det med, at den mister fordelene, hvis den parallelimporteres?
03 apr 2009, 18:11
6500 er en fin pris og så får du jo 30 måneders garanti frem for 24 måneders reklationsret, som du vil få ved køb i mange andre netbutikker. Husk at du stadig skal have et CA-modul for at se digitalt kabel-tv som koster 600 kr.
03 apr 2009, 23:26
Men problemet er, at jeg ikke selv kan hente den, og derfor kan jeg ikke få den til den pris alligevel... Okay.. Men som jeg forstod det, så er X10'eren klar til de forandringer, der sker, både senere i år og også i 2012?
Men nu er jeg sgu blevet ret meget i tvivl omkring hvilket tv, jeg skal købe!!!
Men nu er jeg sgu blevet ret meget i tvivl omkring hvilket tv, jeg skal købe!!!
03 apr 2009, 23:29
sopa skrev:Okay.. Men som jeg forstod det, så er X10'eren klar til de forandringer, der sker, både senere i år og også i 2012?Jep, såfremt du modtager Tv over en husantenne/stueantenne. Kravet til 2009 er mpeg4 for de nye kanaler og mpeg2 for de nuværende (DR1, DR2 og TV2). Kravet efter 2012 er mpeg4 til alle kanalerne.
04 apr 2009, 20:47
Så hvis du f.eks har kabeltv gennem yousee betyder det ikke noget for dig, med mindre du selvfølgelig vil se digitalt. Så skal du enten have en boks eller tuner i dit tv og kort fra yousee..
sopa skrev:Men hvad nu hvis man har kabel-tv? Så betyder det, så vidt jeg har forstået, heller ingenting?Hvis du snakker om analog og digital tv, så bliver tdc ved med at sende analog efter 2009..
Men er der nogen med forstand på tingene, der har et godt råd til hvilket tv, man skal køe?
Så hvis du f.eks har kabeltv gennem yousee betyder det ikke noget for dig, med mindre du selvfølgelig vil se digitalt. Så skal du enten have en boks eller tuner i dit tv og kort fra yousee..
04 apr 2009, 21:04
Hvad vil folk så anbefale at gøre?
px80'eren til cirka 5300 eller x10'eren til 6700?
Og har læst vidt og bredt og talt med folk i Panasonic Center, men jeg synes stadig ikke, at jeg kan blive klog på om px80 og px80e kører fejlfrit? For efter hvad jeg har hørt, så gør px80ea, men den er bare også cirka 1000 kroner dyrere.
Jeg har ikke digitalt tv og får det heller ikke foreløbigt.
px80'eren til cirka 5300 eller x10'eren til 6700?
Og har læst vidt og bredt og talt med folk i Panasonic Center, men jeg synes stadig ikke, at jeg kan blive klog på om px80 og px80e kører fejlfrit? For efter hvad jeg har hørt, så gør px80ea, men den er bare også cirka 1000 kroner dyrere.
Jeg har ikke digitalt tv og får det heller ikke foreløbigt.
04 apr 2009, 21:52
Px80, px80e og px80ea har alle fejl mht. HDMI portene og DVB-T tuneren. I vores afstemning var der folk med alle modeller der havde problemer.
06 apr 2009, 10:13
køb x10, selvom du sikkert ender med at bruge en extern box alligevel engang.
husk at du skal købe en CAM og betale et gebyr til yousee på 199/6 mdr + den digitale pakke du vil have ex. HD:
Du får ikke alle kanalerne digitalt automatisk ved bare at købe et TV med dvb-c.
link:http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv ... eksi_dpris
husk at du skal købe en CAM og betale et gebyr til yousee på 199/6 mdr + den digitale pakke du vil have ex. HD:
Du får ikke alle kanalerne digitalt automatisk ved bare at købe et TV med dvb-c.
link:http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv ... eksi_dpris
--
Panasonic TH42PX80EA
Playstation 3
Panasonic TH42PX80EA
Playstation 3
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto