Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har du et Samsung LE40A796R2 med diode problemer?

8
57%
6
43%
Af xprezz
Askepot skrev:Jeg har haft 796 og yousee HD-modtager SMT-H3126 i en måned og har endnu ikke oplevet blå blik.

Jeg er dog skuffet over at HD-modtageren som også er Samsung åbenbart ikke er understøttet af Anynet. Så man kan ikke bruge den langt bedre fjernbetjening til at betjene boxen.
Du bruger jo så heller ikke den indebyggede digitaltuner så du vil ikke opleve problemet.
Af Morientes
xprezz skrev:
Askepot skrev:Jeg har haft 796 og yousee HD-modtager SMT-H3126 i en måned og har endnu ikke oplevet blå blik.

Jeg er dog skuffet over at HD-modtageren som også er Samsung åbenbart ikke er understøttet af Anynet. Så man kan ikke bruge den langt bedre fjernbetjening til at betjene boxen.
Du bruger jo så heller ikke den indebyggede digitaltuner så du vil ikke opleve problemet.
Er problemet isoleret til hvis man bruger den indbyggede tuner? Det vidste jeg ikke.
Jamen, Samsung, så burde det da være til at løse! Kom nu!
Af xprezz
Mig bekendt er der ingen der får det der ikke bruger den indebyggede digitale tuner. Lige så snart jeg hiver CAM modulet ud af mit blinker det aldrig. Så kan jeg godt nok heller ikke se digitaltv.
Af SamsungTech
Jeg har snakket med samsung prestige og de fortæller at der er kommet en ny software update på samsungs hjemmeside.

Men det skulle ikke virke på blinkeproblemet.
Af kskruger
xprezz skrev:Mig bekendt er der ingen der får det der ikke bruger den indebyggede digitale tuner. Lige så snart jeg hiver CAM modulet ud af mit blinker det aldrig. Så kan jeg godt nok heller ikke se digitaltv.
Til SamsungTech, med disse data lagt for døren, så burde det ikke være svært at finde fejlen, da i nu ved hvilken område fejlen opstår i. Dertil er det tidligere blev oplyst, at de andre nordiske lande ikke har problemet. Ergo så må man finde ud af, hvori er forskellen på den danske med fejl og de andre nordiske uden fejl. Når tv'et ellers er ens i hele norden. Er det CAM modulet, er det f.eks. YouSee kortet, er det signalet fra YouSee som forstyre, eller noget helt fjerde. Og igen, kig på de forskelle der er på 7 serien og de andre serier, som åbenbart ikke har dette problem.
Af ragtag
Hej

Som svensk läsare skriver jag på svenska då jag tror att ni kan läsa det lika bra som jag läser danska. I can write in english if you want? :)

Jag har en svensk 46" A796R2 - på den blinkar control panel när man hittar på HDTV med den inbyggda tunern. Känner även till fler i Sverige som har detta problem.

Intressant att det inte hjälper att reparera den. Då kan man förutsätta att problemet sitter i mjukvaran och jag har antingen rätt att häva köpet eller få en annan modell. Jag skall skicka mail till samsung och se vad dom säger.
Af Morientes
SamsungTech skrev:Jeg har snakket med samsung prestige og de fortæller at der er kommet en ny software update på samsungs hjemmeside.

Men det skulle ikke virke på blinkeproblemet.
Hvad gør den nye update så?
Af Morientes
ragtag skrev:Hej

Som svensk läsare skriver jag på svenska då jag tror att ni kan läsa det lika bra som jag läser danska. I can write in english if you want? :)

Jag har en svensk 46" A796R2 - på den blinkar control panel när man hittar på HDTV med den inbyggda tunern. Känner även till fler i Sverige som har detta problem.

Intressant att det inte hjälper att reparera den. Då kan man förutsätta att problemet sitter i mjukvaran och jag har antingen rätt att häva köpet eller få en annan modell. Jag skall skicka mail till samsung och se vad dom säger.
Det var dog interessant!
Så er problemet altså IKKE kun isoleret til DK. (hvilket også var svært at få til at give mening)
Hvordan kan det være at vi hele tiden har hørt at problemet kun opstod i DK?