Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rasmus Larsen skrev: 11 feb 2026, 07:17 Kill Bill: The Whole Bloody Affair udkommer digitalt i USA den 17. februar, forventeligt i 4K fordi den også senere kommer på UHD Blu-ray. Vi har ikke hørt noget om europæisk udgivelse endnu, men vi holder øje.
Den ligger klar i den amerikanske iTunes nu, men kan ikke finde noget i den danske butik endnu :((
Vedhæftede filer
wholebloodyaffair.jpeg
wholebloodyaffair.jpeg (473.71 KiB) Vist 170 gange
Af Tabula Rasa
Rasmus Larsen skrev: 17 feb 2026, 11:17
Rasmus Larsen skrev: 11 feb 2026, 07:17 Kill Bill: The Whole Bloody Affair udkommer digitalt i USA den 17. februar, forventeligt i 4K fordi den også senere kommer på UHD Blu-ray. Vi har ikke hørt noget om europæisk udgivelse endnu, men vi holder øje.
Den ligger klar i den amerikanske iTunes nu, men kan ikke finde noget i den danske butik endnu :((
Jeg mindes (men kan huske forkert) at den kommer i nogle udvalgte biografer engang i foråret. Holder det stik, forventer jeg ikke et digitalt release før derefter. Det nuværende amerikanske digitale itunes release ligger 2-ish måneder efter den amerikanske biograf-event.

Spøjst, i øvrigt, at Vol. 2 nu kan købes på itunes i 4K mens Vol. 1 ikke kan. Men har måske hele tiden været tilfældet?
Af Flemming Larsen
De ældre film Ben-Hur og All The Presidents Men er blevet opdateret med noget Dolby Vision og Dolby Atmos ifølge CheapCharts. Problemet er, at der er to udgaver af hver i Apple TV appen. Jeg har Ben-Hur i en gammel udgave, som kun er opdateret med Dolby Atmos. Så mon den anden udgave har begge dele?
Af Hooper
Ben Hur (den oprindelige) er nu i 4K!
Det ser ud som om, at den oprindelig købte fortsattes i HD, men afspiller man filmen, er den i 4K.
Af Tabula Rasa
@Flemming:
Der er p.t. kun én udgave af hver film på den danske apple tv app. Jævnfør Hooper’s indlæg kunne det eventuelt tyde på at den gamle udgave er slettet fra store og nu ‘refererer’ til den nye version, hvis man ejer den gamle. Har du forsøgt at afspille og tjekke om begge (dem du ejer) afspilles i 4K / DV eller HD?
Af Flemming Larsen
Tabula Rasa skrev: 17 feb 2026, 21:08 @Flemming:
Der er p.t. kun én udgave af hver film på den danske apple tv app. Jævnfør Hooper’s indlæg kunne det eventuelt tyde på at den gamle udgave er slettet fra store og nu ‘refererer’ til den nye version, hvis man ejer den gamle. Har du forsøgt at afspille og tjekke om begge (dem du ejer) afspilles i 4K / DV eller HD?
Kan lige se, at min gamle Ben-Hur også er i Vision. Det står bare ikke når man ser på oplysningerne. All the Presidents Men har jeg ikke.
Af Hooper
Danser med Ulve, med Kevin Kostner, er netop kommet til salg på ny, i en forlænget udgave på knap 4 timer. Den er anført til 3 t og 3 minutter i oversigten, men er regulært ved køb / download på 3 t og 53 minutter.
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93