Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
Vilde tal...både fra Sony og fra Power\Elgiganten...

Til dem som har fået en maskine....hvad tænker i om støjniveauet? Her er det helt klart lavere end den gamle Pro, men helt lydløs er den altså ikke. Uanset om jeg har en disc i eller ej, så er der form for lav high pitch lyd. Ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Lyder som om det kunne komme fra et hjul eller lignende som drejer rundt. Når man spiller overdøver spillet for det meste lyden, men når man sidder i menuen kan kan høre den.
Der er kommet ny PS5-systemopdatering, version 20.02-02.50.00.

- Denne systemsoftwareopdatering forbedrer systemets ydeevne.
- Følgende problem blev løst: Efter diskversionen af et PS4-spil blev opgraderet til PS5-versionen, blev PS4-versionen af spillet installeret fra PS4-spildisken. Du kan nu vælge og redigere videoklip ved hjælp
- Share Factory Studio via dit mediegalleri.

https://www.playstation.com/da-dk/suppo ... -software/
Af Beckham
Ja...en smule øv....ved ikke lige. Man orker næsten heller ikke at skulle klage og igennem en reperationsprocess som måske ikke giver noget alligevel. Og man de kan jo fint argumentere for at det ikke er en decideret fejl. Kommer nok til at afvente lidt og se hvad der sker når konsollen har været ude lidt længere tid og flere tilfælde måske er dukket op ude på nettet.
Af Beckham
Ok..synes det varierer lidt på min hvor meget jeg hører den. Men det minder rigtig meget om det man hører omkring 1.00 inde i den her

Hvad jeg så kan læse rundt omkring, så er det jo lidt af et "fan lottery" tyder det på.
Brugeravatar
Af bendix
Øv Beckham, bare for sjov har du så prøvet at køre en fan test hvis man egentlig kan det? Kan jeg huske man kunne på PS3 måske det lige løsner et eller andet.

Jeg har stadig kun lyd hver anden eller tredje gange jeg starter fra pausetilstand. Ret irriterende i længden. Men jeg fatter hat af hvad fejlen er. Måske den er hos LG 🤷‍♂️
Af Beckham
Kan godt være jeg skal undersøge muligheden for en fan test. Heldigvis hører jeg det ikke så tydeligt som i videoen når jeg sidder ovre i sofaen..:-)
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 236